نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۰

بازی Control از چند روز دیگر به نسخه پی سی سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه خواهد شد

بازی کنترل از استودیو رمدی ظرف چند روز آینده به نسخه پی سی سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه خواهد شد.

بازی Control (کنترل) بیش از یک ماه پیش به نسخه کنسولی ایکس باکس گیم پس اضافه شد و از پنج‌شنبه، ۲۱ ژانویه (دوم بهمن) به نسخه پس سیِ سرویس ایکس باکس گیم پس نیز اضافه خواهد شد. بازی کنترل از استودیو رمدی به‌عنوان یکی از بازی‌های تحسین شده سال ۲۰۱۹ از ماه آینده همزمان با عرضه نسخه آلتیمیت خود به نسل جدید پا خواهد گذاشت. نسخه آلتیمیت شامل خود بازی و تمام محتویات و بسته‌های الحاقی‌ای است که پس از عرضه تا به امروز برای بازی منتشر شده‌اند. با این همه، مشترکان ایکس باکس گیم پسِ کنسولی می‌توانند خود بازی کنترل را هم‌اکنون روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری نیز تجربه کنند و عرضه نسخه نسل بعدی بازی طی ماه آینده در این زمینه محدودیتی به وجود نمی‌آورد.

اکانت رسمی ایکس باکس گیم پسِ پی سی در این زمینه توییت زیر را منتشر کرد:

«چیزهایی که می‌توانید در [بازی] کنترل، کنترل کنید: در ویدیو زیر. چیزهایی که نمی‌توانید کنترل کنید: هیجان‌تان تا زمان در دسترس قرار گرفتن بازی تا ۴ روز دیگر.»

دانلود از آپارت

اگر با بازی کنترل آشنا نیستید، بهتر است بدانید این بازی یک شوتر سوم شخص است که شما را در نقش جسی فِیدِن قرار می‌دهد تا در ساختمانی عجیب و غریب به‌دنبال جواب سوالات پشتِ اتفاق‌های مرموز زندگی خود بگردید. بازیکن با پیشروی در بازی با اتفاق‌های عجیب مختلفی مواجه خواهد شد. بازیکن در این بازی باید درکنار کشف راز زندگی خود، این ساختمان را از وجود نیرویی شیطانی و اهریمنی به‌نام «هیس» هم پاک کند.

بازی کنترل در سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌ سی عرضه شد و سپس به نینتندو سوییچ راه پیدا کرد. شرکت ۵۰۵ گیمز، ناشر بازی کنترل قصد دارد نسخه نسل بعدی این ساخته‌ی رمدی را در ماه آینده میلادی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس نیز عرضه کند. کسانی که قصد داشته باشند این بازی را ازطریق ایکس باکس گیم پس تجربه کنند، شانس آن را دارند که اولین اشتراک ماهانه گیم پس خود را تنها با هزینه یک دلار تهیه کنند.

مقاله‌ مرتبط:

استودیو بازی‌سازی رمدی در حال حاضر مشغول کار روی چند پروژه مختلف است. آن‌ها از یک سوی مشغول ساخت یک بخش داستانی تک نفره برای بازی CrossFire X هستند و از سویی دیگر، باتوجه‌به اینکه داستان بازی‌های کنترل و آلن‌ ویک (Alan Wake) در یک دنیای مشترک رخ داده است، به‌نظر می‌رسد پروژه اصلی‌ این استودیو ساخت یک بازی جدید داستان محور برای توسعه این جهان مشترک باشد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده