نویسنده: شعیب شاهدی
// دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۱

شایعه: مراحل ساخت Overwatch 2 به کندی پیش می‌رود

طبق گفته‌های Metro، بلیزارد می‌خواهد انتشار بازی Overwatch 2 را باتوجه‌به روند کند توسعه‌ی بازی به تأخیر بیندازد.

از همان ابتدا در هنگام معرفی بازی Overwatch 2 در سال ۲۰۱۹، بلیزاد اعلام کرد که حتی کوچک‌ترین ایده‌ای درباره‌ی زمان انتشار این بازی ندارد و نظر همه بر این بوده است که بازی Overwatch 2 به این زودی‌ها منتشر نمی‌شود. درحالی که در یک سال گذشته و قبل‌تر از آن اخبار زیادی درباره‌ی این بازی منتشر نشده است، ظاهرا اطلاعات جدیدی وجود دارد که نشان می‌دهد روند توسعه‌ی بازی به خوبی پیشرفت نمی‌کند.

یکی از استریمرهای توییچ به نام Metro، که سابقه‌ی خوبی در فاش کردن اخبار مرتبط با Overwatch دارد، در استریم اخیر خود گفته است که روند توسعه‌ی Overwatch 2 به کندی پیش می‌رود. طبق گفته‌های او بلیزاد قصد دارد بازی را به‌صورت داخلی به تأخیر بیندازد و هنوز تا انتشار بازی زمان زیادی باقی مانده است.

اخیرا جف کاپلان، کارگردان بازی Overwatch، اعلام کرده است که هنوز راهی طولانی برای تکمیل بازی Overwatch 2 باقی مانده است؛ این خبر رسمی با صحبت‌های Metro کاملا در یک راستا قرار می‌گیرد. البته گفته‌های Metro هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده‌ است و ممکن است اغراق‌آمیز باشد؛ ولی باتوجه به افزایش زمان بین آپدیت‌ها برای بازی اول در سال‌های اخیر٬ بدون شک باعث ناامیدی طرفداران این مجموعه خواهد بود.

بازی Overwatch 2 قرار است برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر شود؛ البته چون زمان ارائه‌ی بازی مشخص نیست به احتمال زیادروی PS5 و Xbox Series X/S هم قابل تجربه باشد.

نظر شما درباره‌ی سرعت توسعه‌ی بازی Overwatch 2 چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gaming bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده