نویسنده: شعیب شاهدی
// چهار شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۵

Halo Infinite احتمالا به جای بتل رویال شامل بخش Big Team Battle 2.0 خواهد بود

طبق تویت Klobrille، احتمالا قرار نیست بتل رویال به Halo Infinite اضافه شود، بلکه به‌جای آن بخش Big Team Battle 2.0 شامل مبارزات با خودرو و... به بازی خواهد آمد.

بازی Halo Infinite قرار بود همراه‌ با عرضه‌ی Xbox Series X/S در ماه نوامبر (آبان ماه-آذر ماه) منتشر شود؛ اما در هنگام عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس، خبری از بازی نشد و بعدا اعلام شد که تاریخ انتشار Halo Infinite تا پاییز سال ۲۰۲۱ عقب افتاده است. خبر خوب این است که بازی Halo Infinite همچنان قرار است برای کنسول Xbox one هم عرضه شود. بعد از تأخیر انتشار بازی صحبت زیادی درباره آن نشده است؛ ولی اخیرا شایعاتی درباره‌ی قسمت‌هایی از بازی مطرح شده است.

اکانت تویتر Klobrille به‌عنوان طرف آگاه، اطلاعاتی را منتشر کرده است. Klobrille گفته است که بازی Halo Infinite برخلاف شایعات منتشر شده‌ی قبلی شامل بخش بتل رویال نخواهد بود. بلکه تیم توسعه‌دهنده 343Industries به‌جای آن می‌خواهد یک بخش به‌نام Big Team Battle 2.0 به بازی اضافه کند. به نظر می‌رسد قرار است این بخش شامل موارد غافلگیر کننده ازجمله مبارزات با خودرو، اسپاون تیمی، دراپ توسط Pelican و... باشد. نظر استودیو 343 بر این است که این حالت نسبت به بتل رویال، بیشتر با ماهیت Halo هم‌خوانی دارد. Klobrille پس از مدتی این تویت را از اکانت خود حذف کرده است؛ ولی Wccftech اسکرین‌شاتی از تویت را در سایت خود منتشر کرده است.

گرچه هنوز جزئیات بازی مورد‌انتظار Halo Infinite به‌صورت رسمی منتشر نشده است، ولی استودیوی 343Industries اعلام کرده است که در سال ۲۰۲۱ بیشتر درباره‌ی این بازی صحبت خواهند کرد. بازی Halo Infinite قرار است در پاییز سال ۲۰۲۱ روی Xbox Series X/S, Xbox one و PC منتشر شود.

نظر شما درباره‌ی شایعات منتشر شده درباره‌ی بخش Big Team Battle 2.0 چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gaming bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده