// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۷

بازی بعدی سازندگان Mafia 3 احتمالا دارای جهانی فانتزی و علمی-تخیلی است

استودیوی Hangar 13، سازنده‌ی بازی Mafia 3 به‌تازگی در آگهی‌های استخدامی خود به ساخت یک بازی جدید اشاره کرده که ممکن است در جهانی فانتزی یا علمی-تخیلی جریان داشته باشد.

استودیوی Hangar 13، سازنده‌ی بازی Mafia 3 مدتی است در حال کار روی یک آی‌پی جدید و معرفی‌نشده است. با اینکه در آگهی‌های استخدامی آن‌ها در ماه مارس ۲۰۲۰ (فروردین) اعلام شده بود که این بازی جدید قرار است جهان‌باز باشد، ولی به‌نظر نمی‌رسد که این استودیو هنوز برای انتشار اطلاعات رسمی بیشتری از پروژه‌ی در حال ساخت خود آمادگی داشته باشد. بااین‌حال، هنگر 13 به‌تازگی آگهی‌های جذب نیروی جدیدی منتشر کرده که جزئیات تازه‌ای از بازی جدید را فاش می‌کنند.

هنگر 13 درحال‌حاضر به‌ دنبال جذب افراد مختلفی در استودیوهایش است. برای مثال، در آگهی استخدام برای سمت نویسنده‌ی ارشد آمده که این بازی جدید ممکن است در جهانی فانتزی یا علمی-تخیلی جریان داشته باشد. در توضیحات این آگهی نوشته شده: «شما [به احتمال زیاد] عاشق داستان‌ها هستید. عاشق تجربه کردن، خلق کردن و همچنین تشریح و تحلیل آن‌ها هستید. [برای ما] علاقه به داستان‌هایی از ژانرهای مختلف و فهم آن‌ها (نه فقط در زیرژانر فانتزی یا علمی-تخیلی) ارجحیت دارد.»

همچنین در آگهی مربوط‌به سمت انیماتور اصلی گیم‌پلی عنوان شده هنگر 13 به‌دنبال فردی است که قادر باشد «انیمیشن‌های خیره‌کننده‌ای برای کارکترهای انسان و غیرانسان خلق کند.» باتوجه‌به طرح چنین خواسته‌ای در این آگهی استخدام، می‌توان حدس زد که شاید منظور از «کارکترهای غیرانسان» موجوداتی فانتزی یا علمی-تخیلی باشد.

به‌‌علاوه، به‌نظر می‌رسد که سازندگان این بازی جدید بر المان‌های آنلاین و طراحی درست مکانیک‌های گیم‌پلی تاکید دارند. در آگهی استخدام طراح ارشد آنلاین نوشته شده «شما درنهایت باید به‌طور مستقیم به کارگردان بازی گزارش دهید و درزمینه‌ی طراحی کلی ویژگی‌های آنلاین بازی مسئول هستید. این مسئولیت‌ها شامل موارد زیر می‌شوند: تعریف الگوریتم‌ها و موارد مورد نیاز بخش‌های مچ‌میکینگ، همکاری با تیم سیستم‌ها برای اطمینان از درست کار کردن بخش آنلاین، همکاری با روسای بخش‌های هنر و طراحی برای مشورت درباره‌ی برنامه‌ی ارائه‌ی محتوای بیشتر در آینده.»

امیدواریم که شرکت 2K Games و استودیوی Hangar 13 هرچه‌ زودتر از این پروژه‌ی جدید رونمایی کنند. باتوجه‌به این نکته که استودیوی نسبتا تازه‌تأسیس هنگر 13 تا به اینجا فقط دست به ساخت بازی Mafia 3، ریمستر Mafia 2 و ریمیک Mafia 1 زده است، توسعه‌ی یک بازی با سبکی متفاوت می‌تواند توانایی‌های آن‌ها را بیش‌ازپیش محک بزند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی بعدی استودیوی هنگر 13 چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده