// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۵

تاریخ انتشار دو بازی Ghostwire: Tokyo و Stray برای پلی استیشن 5 مشخص شد

سونی در طی استریم مراسم CES 2021 اعلام کرد که دو بازی Ghostwire: Tokyo و Stray در پاییز ۲۰۲۱ برای دارندگان پلی استیشن ۵ در دسترس قرار خواهند گرفت.

سونی در رویداد CES 2021 اطلاعاتی از بازی‌های پلی‌استیشن 5 که در سال جاری میلادی روانه بازار می‌شوند، منتشر کرد. اگرچه در جریان پخش این استریم جزییات کمی به اشتراک گذاشته شد اما ما با تاریخ حدودی انتشار تعدادی از بازی‌های آینده سونی از جمله بازی‌های Ghostwire: Tokyo و Stray آشنا شدیم.

همان‌طور که در این استریم اشاره شد، بازی‌های Ghostwire و Stray هم‌اکنون قرار است در اکتبر سال ۲۰۲۱ (اوایل پاییز سال ۱۴۰۰) برای پلی استیشن 5 منتشر شوند. این دو بازی پیش از این نیز برای امسال تایید شده بودند اما حالا از تاریخ حدودی عرضه آن‌ها مطلع شده‌ایم.

بازی GhostWire: Tokyo قرار است توسط استودیوی تانگو گیم ‌ورکس (Tango Gameworks)، استودیویی است که توسط شینجی میکامی خالق Resident Evil تأسیس شده است، تولید و با کمک استودیوی بتسدا (Bethesda) روانه بازار شود. ما از تابستان سال گذشته، زمانی‌که کارگردان این بازی کنجی کیمورا (Kenji Kimura) در مورد چگونگی استفاده این عنوان از کنترلر DualSense و سایر ویژگی‌های سخت‌افزاری پلی استیشن ۵ صحبت کرد، درباره این بازی چیز کمی شنیده‌ایم. کیمورا در این‌باره گفت:

شما باید مستقیماً آن را تجربه کنید زیرا توضیح آن به‌صورت کلامی و متنی بسیار دشوار است اما قابلیت Haptic Feedback و تریگرهای تطبیقی دسته‌ی دوال سنس آنقدر حس خوبی منتقل می‌کند که متعجب شویم؛ زیرا این تریگر‌ها اجازه دادند که ما حرکات و اتفاقات بازی را به نوعی تازه احساس و تجربه کنیم.

دراین‌میان بازی Stray درباره گربه‌ای است که در شهری که انسان‌ها از بین رفته‌اند و به‌جای آن‌ها ربات در شهر مشغول به کارهای مختلف هستند زندگی می‌کند. تاکنون چیز دیگری درباره این بازی فاش نشده است. ما فقط می‌دانیم که این بازی توسط BlueTwelve Studio ساخته می‌شود و توسط Annapurna Interactive منتشر خواهد شد. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده