// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۷

تاریخ انتشار Kena: Bridge Of Spirits برای پلی استیشن 5 مشخص شد

سونی در رویداد CES 2021 اعلام کرد که بازی Kena: Bridge of Spirits در اواخر ماه مارس برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

Kena: Bridge of Spirits را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار برای علاقه‌مندان به بازی‌های پلتفرمر دانست که تابه‌امروز نمایش‌های جالب و هیجان‌انگیزی داشته است. بااین‌که آخرین تأخیر اعمال شده، انتشار بازی را تا سال ۲۰۲۱ عقب انداخت، اما هم‌اکنون بازه زمانی عرضه بازی مشخص شده است.

شرکت سونی درجریان رویداد CES 2021، بازه زمانی انتشار دو بازی Kena: Bridge of Spirits و Solar Ash را اعلام کرد. به‌عبارتی، Kena: Bridge of Spirits در اواخر ماه مارس سال جاری میلادی (اواخر اسفند/ اوایل فروردین ۱۴۰۰) عرضه می‌شود. این در حالی است که عرضه بازی Solar Ashe در ماه ژوئن (خرداد ۱۴۰۰/تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

Solar Ash هم‌اکنون توسط استودیو هارت ماشین (Heart Machine)، سازنده Hyper Light Drifter، در دست توسعه و روایت‌گر داستان کاراکتری مرموز است؛ شخصی‌که به‌دنبال صدایی است که در سر خود می‌شنود و از نظر گیم‌پلی، با یک اثر پلتفرمر روبه‌رو هستیم. 

این در حالی است که Kena: Bridge of Spirits روایت‌گر داستان دختری به نام Kena است که به‌عنوان یک راهنما به مخاطب معرفی می‌شود. حال او وظیفه دارد با کمک روت، موجود دوست داشتنی و همراه خود، افراد فوت شده را به جهان ارواح هدایت کند. دراین‌میان اشاره کنم که Kena: Bridge of Spirits توسط استودیو امبر لب (Ember Lab) در حال توسعه است. استودیویی که درگذشته انیمیشن سینمایی The Legend of Zelda: Majora's Mask - Terrible Fate را ساخته بود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده