نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۲

استودیوی مونترال برادران وارنر به تشریح جزئیات حالت Co-op بازی Gotham Knights پرداخت

تهیه کننده اجرایی پروژه Gotham Knights در مصاحبه جدید خود، اطلاعات بیشتری از بازی جدید استودیوی مونترال برادران وارنر را منتشر کرده است.

بنابر اذعان بسیاری از منتقدان و صاحب نظران صنعت بازی، اکثر پیش‌بینی‌ها و گمانه زنی‌هایی که در خصوص بازی Gotham Knights مطرح شده بود، با واقعیت فاصله زیادی داشتند. برخی از طرفداران انتظار داشتند این بازی براساس کمیک‌های بتمن اسکات اسنایدر و به‌ویژه Court of Owls ساخته شود. البته Gotham Knights نیز قسمت‌هایی از Court of Owls را در بر می‌گیرد اما درکنار آن، امکان تجربه co-op، قابلیت انتخاب از میان چند کاراکتر و امکان اشتراک میزان پیشرفت در جریان بازی نیز فراهم شده است. سازندگان بازی گاتهام نایتس در مصاحبه اخیر خود با وبسایت GamesRadar برخی از ویژگی‌هایی که طرفداران باید انتظار آن را داشته باشند را تشریح کرده‌اند.

باوجود اینکه بازی Gotham Knights توسط شرکتی ساخته می‌شود که سابقه طول و درازی در تولید محتوای مرتبط با کاراکتر بتمن دارد، این بازی با قسمت‌های قبلی خود تفاوت‌های زیادی خواهد داشت. استودیوی WB Montreal که سابقه ساخت بازی Batman: Arkham Origins در سال ۲۰۱۳ را در کارنامه دارد، از تجربیات خود از این مجموعه در توسعه Gotham Knights نیز استفاده خواهد کرد. بااین‌حال، توسعه‌دهندگان این بازی وعده‌ی تغییرات متعددی را در سیستم مبارزات و گیم‌پلی گاتهام نایتس در مقایسه با سایر عناوین سری Arkham می‌دهند.

رابین در بازی Gotham Knights

فلور مارتی (Fleur Marty) تهیه کننده اجرایی این پروژه در بخشی از اظهارات خود در این مصاحبه می‌گوید:

«ما سیستم مبارزات این بازی را به منظور هماهنگی بیشتر با حالت co-op بازی، به‌طور کلی بازطراحی کردیم. البته که ما هنوز هم در جریان این بازی یک مبارز تمام عیار خواهیم بود و برخی از مکانیزم‌های گیم‌پلی جدید نیز برای طرفداران قدیمی این مجموعه چندان غریبه نخواهد بود، اما این سیستم از جوانب متعددی تغییر کرده است.»

هنوز مشخص نیست که Gotham Knights چطور به تطبیق فرمول مبارزات خود با حالت co-op خواهد پرداخت اما براساس اظهارات مارتی این تغییرات نهایتاً به بهبود آزادی عمل و روان بودن گیم‌پلی بازی بازی‌های سری Arkham کمک خواهد کرد.

از سوی دیگر، داستانی که در جریان بازی Gotham Knights بازگو می‌شود، کاملاً جدید و اورجینال خواهد بود. البته در قسمت‌هایی از آن به منابع کامیک بوکی داستان‌های بتمن نیز ارجاع داده می‌شود. درواقع از این داستان‌ها به‌عنوان پیش زمینه‌ای برای تولید یک محتوای کاملاً جدید استفاده شده است.

شخصیت های بازی Gotham Knights

از دیگر موضوعاتی که در ارتباط با سیستم ارتقاء کاراکترهای بازی مطرح شده، عدم نیاز به نگرانی برای پیشرفت همزمان تک تک شخصیت‌های این بازی است. این بازی از شخصیت‌های قدرتمندی برخوردار خواهد بود که هریک از آن‌ها سلاح‌ها، لباس‌ها و قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارند. با اینحال، فارغ از اینکه کدامیک از شخصیت‌های بازی یک مرحله به‌خصوص را به اتمام می‌رساند، سایر کاراکترهای بازی نیز به نحوی فعال خواهند بود. درواقع این توجیهی است که مارتی برای پیشرفت همزمان سطح قابلیت‌های شخصیت‌های بازی مطرح کرده است.

بازی Gotham Knights هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد؛ اما به محض انتشار اطلاعات بیشتر، اخبار آن به اطلاع شما خواهد رسید. تا به اینجای کار، استودیوی مونترال برادران وارنر تنها به عرضه بازی در سال جاری میلادی اشاره کرده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده