// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۶

سیستم مبارزاتی Lords of the Fallen 2 از ابتدا طراحی شده است

حساب کاربری توییتر استودیو سی‌آی گیمز با انتشار یک تصویر، لوگوی بازی Lords of the Fallen 2 را به‌نمایش گذاشته و از آن به عنوان بزرگ‌ترین پروژه این استودیو کرده است.

مدت طولانی است که بازی Lords of the Fallen 2 در حال توسعه است و پس از بازخوردهای نسخه اول، سی‌آی گیمز (CI Games)، ناشر Lords of the Fallen، وعده داد که در نسخه دوم مشکلات بازی را رفع خواهند شد تا کاربران تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را کسب کنند. 

این در حالی است که به‌تازگی، استودیو سی‌آی گیمز در حساب کاربری توییتر خود تصویر جدیدی را منتشر کرده است. درواقع تصویر جدید منتشر شده، لوگو بازی Lords of the Fallen 2 را نمایش می‌دهد. همچنین در ادامه ناشر بازی اعلام کرده که این بازی، بزرگ‌ترین پروژه آن‌ها تابه‌امروز است. استودیو سی‌آی گیمز همچنین مدعی شده که Lords of the Fallen 2 یک جهان فانتزی و تاریک نسبت‌به نسخه اول را ارائه می‌دهد و سیستم مبارزات بازی هم به کل بازطراحی و چالش‌برانگیزتر شده است.

هم‌اکنون Lords of the Fallen 2 توسط استودیو Hexworks در دست توسعه است و با یک استودیو ۲۵ نفری روبه‌رو هستیم. البته امکان دارد طی این مدت، تعداد اعضای استودیو افزایش پیدا کرده باشد. همچنین درگذشته اعلام شده بود که Lords of the Fallen 2 برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس عرضه خواهد شد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

لوگو بازی Lords of the Fallen


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده