// دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

جدول فروش هفتگی انگلستان: Animal Crossing: New Horizons همچنان در صدر جدول

با انتشار جزئیات جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۲۰ دی ماه، بازی Animal Crossing: New Horizons همچنان صدر جدول را از آن خود کرده است.

در هفته گذشته بود که بازی Animal Crossing: New Horizons توانست صدر جدول را از FIFA 21 پس بگیرد و در بازه زمانی‌ای به‌سر می‌بریم که از نظر عرضه بازی‌های جدیدی، مورد جدیدی را مشاهده نکرده‌ایم. ازاین‌رو در جریان هفته منتهی به ۲۰ دی ماه هم همچنان انحصاری نینتندو در صدر جدول قرار دارد.

این در حالی است که بازی Mario Kart 8 Deluxe در رتبه دوم و Just Dance 2021 هم در رتبه سوم قرار گرفته‌اند. در ادامه، بازی‌های فیفا 21 و Assassin's Creed: Valhalla رتبه‌های چهارم تا پنجم را به خود اختصاص داده‌اند. در نیمه دوم جدول، Ring Rift Adventure و Minecraft (نسخه نینتندو سوییچ) جایگاه ششم و هفتم را از آن خود کرده‌اند.

در هفته منتهی به ۲۰ دی ماه، بازی GTA V، بازی New Super Mario Bros U Deluxe و Call of Duty: Black Ops Cold War، توانسته‌اند جایگاه هشتم، نهم و دهم را به‌خود اختصاص دهند. در ادامه می‌توانید جدول مربوط‌به ۱۰ بازی پرفروش هفته منتهی به ۲۰ دی ماه را در زومجی مشاهده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱Animal Crossing: New Horizonsهفته اول انتشار
۲۳Mario Kart 8 Deluxe-
۳۵Just Dance 2021از دست دادن صدر پس از سه هفته
۴۲FIFA 21بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۵۴Assassin's Creed: Valhalla-
۶۱۸Ring Rift Adventure-
۷۷Minecraft (نسخه نینتندو سوییچ)-
۸۹ GTA V-
۹۱۰New Super Mario Bros U Deluxe-
۱۰۶Call of Duty: Black Ops Cold Warبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده