نویسنده: شعیب شاهدی
// دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۰

درآمد ۱.۹۲ میلیارد دلاری Pokemon GO در سال ۲۰۲۰

بازی واقعیت افزوده Pokemon GO توانسته است در سال ۲۰۲۰ درآمدی معادل ۱.۹۲ میلیارد دلار کسب کند.

Pokemon GO پس از انتشار خیره کننده خود برخلاف عقب‌نشینی‌های دوره‌ای، توانسته است مسیر موفقیت را به‌خوبی طی کند. در مجموع این بازی برای شرکت Pokemon به یک دارایی پول‌ساز تبدیل شده است؛ برای مثال بازی Pokemon GO در سال ۲۰۱۹ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، ولی طبق اطلاعات منتشر شده‌ی امسال، رکوردهای قبلی با اختلاف زیادی شکسته شده‌اند.

طبق جدیدترین گزارش SuperData از جنبه‌ی دیجیتال صنعت بازی در سال ۲۰۲۰، درآمد حاصل از Pokemon GO  نسبت به سال ۲۰۱۹ بیشتر از دوبرابر شده است و توانسته است با اختلاف زیادی رکورد قبلی را بشکند. امسال این بازی ۱.۹۲ میلیارد دلار درآمد داشته است؛ که نسبت به درآمد ۸۹۴ میلیون دلاری سال گذشته موفقیت بزرگی محسوب می‌شود. همچنین به‌عنوان پنجمین بازی پرفروش رایگانه (فری تو پلی) در سال ۲۰۲۰ به Pokemon GO تعلق گرفته است. Honor of Kings ،Peacekeeper ،Elite ،Roblox و Free Fire آثاری هستند که بیشتر از این بازی فروش داشته‌اند.

این فروش بالا درحالی اتفاق افتاده است که بازی Pokemon GO وابسته به فعالیت‌های خارج از خانه است و طی سال ۲۰۲۰ همه‌گیری بیماری کرونا باعث خانه‌نشینی گسترده مردم بوده است. البته توسعه‌دهندگان Niantic برای مقابله با این موضوع تغییرات زیادی را در بازی ارائه‌ دادند تا بازیکنان بتوانند در خانه از تجربه‌ی آن لذت ببرند. این تغییرات می‌تواند عملکرد موفقیت‌آمیز Pokemon GO را توجیه کند.

نظر شما درباره‌ی آمار فروش بازی Pokemon GO چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gaming bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده