// پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۰

سازنده Wasteland 3 در حال کار روی یک بازی نقش‌ آفرینی اول شخص است

باتوجه به آگهی شغلی جدید استودیو InXile Entertainment، این استودیو در حال کار روی یک بازی نقش آفرینی اول شخص است.

در ماه سپتامبر بود که برایان فارگو، مدیرعامل استودیو اینزایل اینترتینمنت (InXile Entertainement)، سازنده Wasteland 3، اعلام کرد این استودیو در حال کار روی یک بازی نقش آفرینی جدید و خارق‌العاده است. همچنین یک بازی نقش‌آفرینی دیگر هم در دستور کار قرار داده‌اند که فعلا در مرحله قبل از تولید به سر می‌برد. 

این درحالی است که باتوجه به آگهی شغلی منتشر شده از سوی اینزایل اینترتینمنت، یکی از این بازی‌های نقش‌آفرینی، درواقع یک نقش‌آفرینی اول شخص تیراندازی است. در این آگهی اعلام شده که آن‌ها به‌دنبال یک طراح ارشد گیم‌پلی هستند تا روی «بازی نقش‌آفرینی نسل بعد استودیو کار و به توسعه ویژگی‌های یک بازی تیراندازی اول شخص کمک کند.»

همچنین در بخش دیگری از این آگهی شغلی آمده است «[متقاضی بهتر است] به عدم قطعیت اعتقاد داشته باشد، تکنولوژی‌های جدیدی را خلق کند یا از نمونه‌های موجود استفاده تا بتواند ازطریق آن‌ها یک سیستم مبارزات درخور نسل بعد را طراحی کند.» از دیگر مواردی هم که در این آگهی شغلی ذکر شده، می‌توان به آشنایی دقیق سبک نقش‌آفرینی و تیراندازی اول شخص و مواردی که باعث سرگرم کننده شدن این سبک‌ها می‌شود، اشاره کرد.

دراین‌میان اشاره شده که بازی ذکر شده، به هیچ‌وجه Wasteland 4 نیست، اما باتوجه‌به اینکه اینزایل اینترتینمنت هم‌اکنون پروژه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده، به‌نظر می‌رسد نسخه چهارم وست‌لند هم یکی از آن‌ها باشد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده