نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۸

بازی ANNO: Mutationem تا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ تأخیر خورد

استودیوی لایتنینگ گیمز با انتشار اطلاعیه‌ی جدیدی اعلام کرد که انتشار بازی ANNO: Mutationem به سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۱ موکول شده است.

این روزها تأخیر در عرضه‌ی بازی‌ها چندان تعجب‌آور نیست. هر چه باشد ما همچنان درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستیم که تعداد قابل توجهی از استودیوهای بازی‌سازی را با مشکلاتی مواجه کرده است. بنابراین تأخیر بازی ANNO: Mutationem توسط استودیوی لایتنینگ گیمز نباید باعث غافل‌گیری طرفداران شود. به‌علاوه باتوجه‌به وضعیت بازی سایبرپانک دیگری که اخیراً به قفسه‌ی فروشگاه‌ها راه یافت، منطقی است که سازندگان بخواهند زمان بیشتری را صرف توسعه‌ی بازی ANNO: Mutationem کنند تا بهترین تجربه‌ی ممکن را برای بازیکنان به ارمغان بیاورند.

اطلاعیه‌ی استودیوی لایتنینگ گیمز: از اینکه مجبور به تأخیر در انتشار بازی ANNO: Mutationem تا سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۱ میلادی شدیم، پوزش می‌طلبیم. اهداف جدیدی تعیین شده است و ما تا زمان عرضه‌ی بازی سخت تلاش می‌کنیم. باری دیگر ممنونیم که در این ماجراجویی شگفت‌انگیز به ما ملحق شدید و برای همه سالی شاد همراه‌با سلامتی و تندرستی آرزو می‌کنیم.

اطلاعیه‌ی استودیوی لایتنینگ گیمز برای تأخیر بازی ANNO: Mutationem

با نگاهی به مشکلات بازی Cyberpunk 2077 در زمان عرضه می‌توان گفت که احتمالاً بسیاری از طرفداران از اطلاعیه‌ی اخیر استودیوی لایتنینگ گیمز دلسرد نخواهند شد. باعنایت‌به اینکه بازی ANNO: Mutationem تاکنون در تریلرها عالی بوده است، بازیکنان ترجیح می‌دهند که با اثر بدون ایرادی در زمان انتشار روبه‌رو شوند. در صورتی‌که برای اولین بار نام ANNO: Mutationem به گوش‌تان می‌خورد، باید بگوییم که این بازی یک اثر اکشن-ماجراجویانه‌ی شکیل است که برخی از المان‌های بازی‌های نقش‌آفرینی را در خود دارد. این بازی از سبک هنری ۲بعدی و ۳بعدی به‌شکل همزمان استفاده می‌کند تا به طراحی بصری چشم‌نوازی دست یابد که در گیم‌پلی نیز شاهد به‌کارگیری آن هستیم. طبیعتاً این بازی نمی‌‌خواهد در حدواندازه‌ی سایبرپانک 2077 ظاهر شود، اما به‌خوبی حس‌وحال این ژانر را تداعی خواهد کرد.

البته عملکرد بازی در زمان عرضه و ارائه‌ی تریلرهای بی‌نقص دو مقوله‌ی کاملاً متفاوت هستند. امیدواریم که تأخیر ANNO: Mutationem زمان کافی جهت رفع همه‌ی نواقص و کاستی‌های بازی را برای استودیوی لایتنینگ گیمز فراهم آورد. همچنین همان‌طور که در اطلاعیه‌ی این استودیو آمده است، این زمان اضافی می‌تواند به آماده‌سازی نسخه‌ی پلی استیشن 5 نیز کمک کند که خبر خوبی برای دارندگان کنسول‌های نسل نُهمی به‌شمار می‌آید. بازی ANNO: Mutationem در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. توسعه‌دهندگان پیش از این نسخه‌ی دموی بازی را در رویداد Steam Festival مراسم The Game Awards در دسترس بازیکنان قرار دادند. در بهار سال ۲۰۲۱ نیز باری دیگر شاهد برگزاری رویداد Steam Fest خواهیم بود که به احتمال زیاد فرصت دیگری را برای تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی بازی ANNO: Mutationem در اختیار می‌گذارد. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده