// جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳

سونی به صورت خودکار هزینه بازی Maneater را به حساب کاربران برمی‌گرداند

سونی به‌تازگی هزینه Maneaterهای خریداری شده توسط کاربران در روزهای اخیر را به‌خاطر حضور این بازی در فهرست بازی‌های رایگان ماه ژانویه پلی استیشن پلاس، برگشت زده است.

چندی پیش بود که مشخص شد بازی‌های Maneater، Shadow of the Tomb Raider و GreedFall در ماه ژانویه به رایگان در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار خواهد گرفت. این در حالی است که به‌تازگی مشخص شده که سونی هزینه آن دسته از کاربرانی را که Maneater را خریداری کرده‌اند، برگشت زده است.

به‌تازگی یکی از کاربران ردیت به نام u/BraeWhyit اعلام کرده که سونی هزینه Maneater خریداری شده وی در ماه گذشته (دسامبر) را برگشت زده است، زیرا این بازی در ماه ژانویه به رایگان در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرد. سونی در بیانیه خود اعلام کرده «از آن‌جایی که یک کاربر پلی استیشن پلاس هستید، هزینه پرداخت شده برای بازی Maneater را به کیف پول شما برگشت می‌زنیم، زیرا این بازی در فهرست بازی‌های رایگان ماه ژانویه برای کاربران پلی استیشن پلاس قرار دارد. این گفته بدین معنی نیست که نمی‌توانید بازی را تجربه کنید یا از فهرست بازی‌های شما حذف خواهد شد.»

در ادامه اشاره شده که درحال حاضر هنوز پولی به حساب PSN کاربر u/BraeWhyit واریز نشده و فعلا به نسخه اصلی بازی دسترسی دارد. ازاین‌رو اگر اشتراک پلی استیشن پلاس وی تمام شود، همچنان می‌تواند به بازی کردن ادامه دهد. البته اشاره شده که احتمالا به‌خاطر تعطیلات سال نو میلادی، پروسه برگشت پول کمی طول بکشد. دراین‌میان اشاره کنم که این امکان (برگشت هزینه بازی) فقط برای بازی Maneater درنظر گرفته شده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

بازی Maneater توانست از زومجی نمره ۶.۵ را دریافت کند. زومجی در بررسی خود از این بازی نوشته است:

اگر گیمری می‌خواهد به سراغ تجربه‌ی محصولی برود که او را برای حدودا ۱۲ ساعت تبدیل به یک کوسه‌ی خون‌خوار می‌کند، باید بداند هیچ گزینه‌ای بهتر از Maneater تا به امروز به بازار بازی‌های ویدیویی نیامده است. در عین حال نمی‌توان انکار کرد که قیمت‌گذاری نه‌چندان قابل توجیه اثر، خلاصه شدن درصد بسیار بالایی از ساعات آن به انجام کارهایی شدیدا شبیه به یکدیگر و رنج بردن بازی از ایرادهایی فنی که به‌معنی واقعی کلمه می‌توانند باعث جدا شدن کامل بازیکن از محصول شوند، همه و همه کاری می‌کنند بفهمید Maneater از دور خود را بزرگ‌تر از فرم واقعی خود نشان می‌دهد. با همه‌ی این‌ها در صورتی که بتوانید انتظارات خود را تنظیم کنید و مشکلی با مواجهه با داستان و آلبوم موسیقی متن خنثی بازی نداشته باشید، احتمالا از تجربه‌ی یک‌باره‌ی ساخته‌ی Tripwire Interactive و Blindside Interactive با قیمتی پایین‌تر از عدد اصلی آن‌چنان هم پشیمان نمی‌شوید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده