نویسنده: سیدرضا نصری
// جمعه, ۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۶

PUBG Mobile حساب بیش از دو میلیون بازیکن متقلب را مسدود کرده است

تنها در عرض یک هفته، PUBG Mobile حساب دو میلیون بازیکن و همچنین یک و نیم میلیون دستگاه را به‌دلیل استفاده از حالت‌ها و روش‌های مختلف تقلب در بازی، مسدود کرده است.

با اینکه مدت‌ها از عرضه‌‌ی بازی پابجی می‌گذرد و این روز‌ها نیز شاهد انواع و اقسام بازی های بتل رویال برای پلتفرم‌های مختلف هستیم، اما بازهم محبوبیت بازی PUBG و به‌خصوص PUBG Mobile بر هیچکس پوشیده نیست و با وجود رقبای قدیمی و تازه‌ی خود در این سبک، همچنان هر دو بازی جزو آثار برتر این سبک شمرده می‌شوند. بازی پابجی موبایل هم مانند بعضی از بازی‌های دیگر، جامعه‌ای از بازیکنان متقلب را در خود جای داده است که با روش‌های مختلف سعی بر پیروزی دارند یا قصد دارند که به هر طریقی، شرایط را به نفع خود تغییر دهند. حال طبق پیام منتشر شده در حساب رسمی توییتر PUBG Mobile ظاهرا بیش از دو میلیون بازیکن متقلب در طی یک هفته و در بازه‌ی زمانی مشخص شده‌ای، مسدود شده است.

طبق گفته‌ی سازندگان بازی، در بازه‌ی زمانی ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر) تا ۱۷ دسامبر (۲۷ آذر) حساب ۲,۱۲۷,۴۵۴ بازیکنی که بیشتر از روش‌های مانند استفاده از نسخه‌ی X-Ray Vision، حالت نشانه گیری خودکار و تغییر مدل کاراکتر استفاده کرده‌اند، مسدود شده است. همچنین در ادامه توضیحاتی که در حساب توییتری PUBG Mobile ذکر شده است می‌توان مشاهده کرد که هر یک از روش تقلب، چه درصدی از این جامعه‌ی دو میلیونی را به خود اختصاص داده‌اند. بازیکنانی که از X-Ray Vision استفاده کرده‌اند ۱۸ درصد، تغییر مدل کاراکتر ۳۱ درصد، حالت نشانه گیری خودکار ۱۵ درصد، تغییر میزان آسیب منطقه ۱۲ درصد، هک سرعت ۱۱ درصد و روش‌های دیگر به‌طور کلی ۱۳ درصد از تعداد بازیکنان متقلب مسدود شده را تشکیل می‌دهند.

علاوه‌بر این در ادامه آمار بازیکنان متقلب در هر رتبه نیز بیان شده است که می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

  • ۲ درصد Conqueror
  • ۸ درصد ACE
  • ۹ درصد Silver
  • ۱۲ درصد Gold
  • ۱۵ درصد Platinum و Crown
  • ۱۷ درصد Diamond
  • ۲۲ درصد Bronze

هر دو بازی PUBG و PUBG Mobile مدت‌ها است که با مسدود کردن حساب‌های هکر‌ها و متقلبین، سعی کرده‌اند تا با این دست از تخلف‌ها مبارزه کنند و شرایط عادلانه‌ای را میان بازیکنان حاکم کنند. در هرحال احتمالا انتظار می‌رود که در آینده نیز شاهد به‌روزرسانی‌های مختلفی در جهت جلوگیری از فعالیت متقلبین در پابجی باشیم. شما کاربران همیشگی زومجی نیز در ادامه می‌توانید نظرات خود را در رابطه با این موضوع با ما درمیان بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده