نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۲

فروش NieR: Automata از مرز ۵ میلیون نسخه عبور کرد؛ معرفی مانگای بازی

شرکت اسکوئر انیکس اخیراً از فروش پنج میلیون نسخه‌ای بازی نقش‌آفرینی ژاپنی NieR: Automata خبر داد و از مانگای آن رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت اسکوئر انیکس در لایواستریم کریسمس بازی‌های NieR از رکورد جدید بازی نقش‌آفرینی ژاپنی NieR: Automata در زمینه‌ی فروش خبر داده است. اسکوئر انیکس اعلام کرد که بازی NieR: Automata به‌شکل دیجیتالی و فیزیکی بالغ‌بر پنج میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. افزون‌بر این یک مانگا با اقتباس از بازی مورد بحث نیز معرفی شد که نخستین طرح هنری آن را می‌توان در ادامه مشاهده کرد.

نخستین طرح هنری مانگای اقتباسی NieR: Automata

مگومی سورامیچی وظیفه‌ی طراحی مانگای بازی NieR: Automata را برعهده دارد که بیشتر برای کار روی مانگاهای Chivalry of a Failed Knight (جوانمردی یک شوالیه‌ی شکست‌خورده) و Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) شناخته می‌شود. حالا که صحبت از بازی‌های NieR به میان آمد، باید بگوییم که اخیراً مطلع شدیم بازی ...NieR Replicant ver.1.22474487139 در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۲ آوریل ۲۰۲۱) در ژاپن و آسیا و در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۳ آوریل ۲۰۲۱) در آمریکای شمالی و اروپا برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

این پایان ماجرا نبود و شرکت اسکوئر انیکس در لایواستریم اخیر از زمان انتشار بازی موبایل NieR: Re[in]carnation و کراس‌اور بازی NieR: Automata نیز پرده برداشت. مدتی قبل یوکو تارو اعلام کرد که بازی ...NieR Replicant ver.1.22474487139 تنها یک بازسازی ساده نیست و دارای گیم‌پلی تغییریافته و کاراکترهای جدیدی است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی به مشاهده‌ی تریلر معرفی آن بپردازید و در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده