نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۸

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در ماه نوامبر ۶۶۳ هزار نسخه فروش دیجیتالی داشته است

براساس گزارش جدید گروه تحلیل‌گر سوپردیتا، بازی جدید اسپایدرمن مایلز مورالز بعد از گذشت یک ماه از زمان عرضه رسمی خود، عملکرد بهتری نسبت به Uncharted: The Lost Legacy در مدت زمان مشابه داشته است.

گزارش جدید گروه SuperData از آمار فروش دیجیتالی بازی‌های ویدیویی در ماه نوامبر منتشر شده که براساس آن، بازی انحصاری Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در کنسول‌های پلی استیشن 4 و 5 تاکنون ۶۶۳.۰۰۰ نسخه فروش داشته است. این رقم تنها به فروش دیجیتالی این بازی اختصاص داشته و شامل نسخه‌های فیزیکی آن نمی‌شود. بااینکه این رقم هنوز فاصله زیادی با فروش نسخه اول Marvel’s Spider-Man در اولین ماه عرضه رسمی خود دارد، همچنان عملکرد بهتری را نسبت به Uncharted: The Lost Legacy به ثبت رسانده است.

پیش از این، آمار مربوط‌به عملکرد دیجیتالی بازی‌های Call of Duty: Black Ops Cold War و Assassin’s Creed Valhalla نیز در ماه نوامبر ارائه شده بود که از فروش ۵.۷ میلیون نسخه‌ای قسمت جدید کال آف دیوتی و ۱.۷ میلیون نسخه‌ای اساسینز کرید جدید حکایت داشت. این تعداد حدود ۵۰ درصد بیشتر از اساسینز کرید اودیسه در مدت زمان مشابه است. Call of Duty: Warzone نیز همچنان به عملکرد قدرتمند خود ادامه داده و در طول یک ماه گذشته ۲.۷ برابر تعداد کل بازیکنان Black Ops Cold War کاربر فعال داشته است.

نمایی از بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

از سوی دیگر، بسته الحاقی World of Warcraft: Shadowlands که به‌عنوان جدیدترین DLC این بازی قدیمی و MMO منتشر شده نیز عملکرد قابل توجهی را از خود نشان داده است. میزان درآمدزایی این بازی و همچنین تعداد بازیکنان فعال آن در طول یک ماه گذشته به بالاترین رقم از سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ رسیده است. ضمناً درآمدها و شمار بازیکنان این بسته در مقایسه Battle for Azeroth در سال ۲۰۱۸ به ترتیب ۵۰ و ۳۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

البته باتوجه به آنچه که در زمان انتشار بسته‌های الحاقی قبلی این بازی مشاهده شده، به نظر نمی‌رسد که این استقبال زمان زیادی ادامه داشته باشد. باید دید که بلیزارد اینترتینمنت تا چه زمانی می‌تواند جامعه بازیکنان WoW را با انتشار بسته‌های الحاقی جدید درگیر نگه دارد.

در سایر اخبار مرتبط با بازی‌های مجموعه اسپایدرمن، یکی از مدیران پلی استیشن اعلام کرده که فروش بازی Marvel’s Spider-Man پس از گذشت دو سال از زمان عرضه از مرز ۲۰ میلیون نسخه در سراسر جهان عبور کرده است. اگر شما هم تاکنون موفق به تجربه بازی جدید اسپایدرمن شدید، نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده