// دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵

Spider-Man Remastered احتمالا به‌زودی به‌صورت جداگانه قابل خرید باشد

به‌تازگی در صفحه فروشگاه پلی استیشن آمریکا و بریتانیا، صفحه خرید جداگانه بازی Marvel's Spider-Man Remastered رویت شده است.

در سال ۲۰۱۸ بود که بازی Marvel's Spider-Man روانه بازار شد و توانست مخاطبان و منتقدان را حسابی راضی نگه دارد. همچنین در زمان عرضه پلی استیشن 5، اعلام شد که ریمستر این بازی در دست ساخت است و خریداران نسخه آلتیمیت Marvel's Spider-Man: Miles Morales، به نسخه ریمسترد مرد عنکبوتی سال ۲۰۱۸ هم دسترسی پیدا خواهند کرد؛ نسخه‌ای که در آن از یک ظاهر جدید برای پیتر پارکر استفاده شده است.

بااینکه اعلام شده بود امکان خرید جداگانه Marvel's Spider-Man Remastered وجود ندارد، اما به‌نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد اضافه شدن صفحه آن به فروشگاه پلی استیشن باشیم. به‌تازگی صفحه خرید این بازی در فروشگاه پلی استیشن آمریکا و بریتانیا رویت شده و به‌نظر می‌رسد کاربران می‌توانستند با پرداخت ۴۰ دلار/۴۴.۹۹ پوند این بازی را به‌صورت جداگانه خریداری کنند. البته مدتی بعد صفحه خرید نسخه ریمستر Marvel's Spider-Man از فروشگاه پلی استیشن آمریکا و بریتانیا حذف شد.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که سونی چه تدابیری را برای کاربران اندیشیده است. بااین‌حال قرارگیری این بازی به‌صورت جداگانه، به کاربران این اجازه را می‌دهد تا مجددا روی پلی استیشن 5 خود مرد عنکبوتی سال ۲۰۱۸ را تجربه کنند، بدون اینکه نیازی به خرید نسخه مایلز مورالز باشد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

صفحه خرید Marvel


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده