// چهار شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۰

حالت جدید زمان دار فورتنایت بسیار به بازی Among Us شبیه است

چالش زماندار جدید بازی فورتنایت به نام The Spy Within که بسیار به بازی بسیار محبوب Among Us شبیه است، معرفی شد.

بازی بتل رویال Fortnite محبوبیت خود را ازطریق جا دادن ویژگی‌های بنیادین بازی‌های محبوب دیگر در خود به‌دست آورد. پیش از اینکه اپیک گیمز به موفقیت رو به رشد PUBG نگاه کند و نسخه رایگان همان ایده را وارد بازی خود کند، این بازی پیش از این یک بازی زامبی محور مبتنی بر بقا ناشناخته بود و همان‌طور که می‌دانید فورتنایت پس از آن محبوبیت روز افزونی پیدا کرد.

به نظر می‌رسد که اپیک گیمز دوباره متوجه یک بازی محبوب دیگر شده و ایده‌ی بنیادین آن را وارد فورتنایت کرده است. این بار، Fortnite یک حالت بازی جدید اضافه کرده است که به نظر می‌رسد کاملاً شبیه به بازی بسیار موفق Among Us باشد. اپیک گیمز در طی پست وبلاگ خود، حالتی جدید با محدودیت زمانی به نام The Spy Within را معرفی کرد. این یک بازی در سبک بازی‌های هویت پنهانین است اما عملکردهای آن به‌طور خاص مانند بازی Among Us به نظر می‌رسد.

یک بازی The Spy Within با ده بازیکن آغاز می‌شود. در این بازی هشت مامور و دو جاسوس وجود دارند و جاسوسان در تلاش‌اند تا بذر عدم قطعیت را بکارند و بازیکنان دیگر را بکشند. ماموران سعی می‌کنند قبل از اینکه جاسوسان خدمه را از بین ببرند، آن‌ها را شناسایی کنند و در عین حال با انجام یک سری مأموریت، سکه‌های طلا را نیز جمع‌آوری ‌کنند.

بازیکنان جز در جلسه نمی‌توانند با یکدیگر صحبت کنند و زمانی‌که بازیکنان فکر می‌کنند اتفاق مشکوکی افتاده است، می‌توانند جلسه‌ای بگیرند. جاسوسان بازی را با کشتن همه بازیکنان برنده می‌شوند و ماموران نیز با رأی دادن به هر دو جاسوس یا تکمیل اهداف خود بازی را می‌برند. بنابراین می‌توان گفت که حالت The Spy Within بازی فورتنایت قوانین مشابهی با بازی بسیار محبوب Among Us که دیروز نسخه نینتندو سوییچ آن نیز منتشر شد، دارد.

حالت بازی The Spy Within هم‌اکنون در دسترس است و هر چند روز یکبار تغییر می‌کند. این تغییرات شامل انواع مختلفی از این حالت ایجاد شده توسط اعضای جامعهDolphinDom ،KKSlider ،‌Bunni_ ،‌Wert ،‌Blanky ،‌jstKamui ،‌MackJack ،‌Ritual و Snownymous خواهد بود. بازیکنان با بازی کردن این حالت نیز می‌توانند جوایز با مضمون کریسمس از جمله یک گلایدر، بسته‌بندی برای اسلحه و یک قطعه موسیقی به‌دست آورند.

جوایز چالش The Spy Within


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده