// سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۰

Ark 2 به صورت انحصاری برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس عرضه خواهد شد

وین دیزل تهیه‌ کننده‌ی اجرایی بازی Ark 2 است و این بازی به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | اس عرضه خواهد شد.

 نمایش‌های بسیاری در طی مراسم The Game Award 2020 امسال وجود داشت که نظر طرفداران را به خود جلب کرده بود اما شاید عجیب‌ترین و غیر منتظره‌ترین اعلامیه‌ی این مراسم، نمایش کاملاً عجیب و غریب بازی Ark 2 با حضور وین دیزل بود. بازی صرفا با یک تریلر CG و سینماتیک به نمایش درآمد و در آن شاهد جزئياتی از بازی نبودیم. اما حال اطلاعاتی در مورد پلتفرم‌های مقصد این بازی و نقش وین دیزل در ساخت این بازی منتشر شده است.

در یک پست خبری از ایکس باکس، مشخص شد که بازی Ark 2 به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | اس منتشر خواهد شد و برای انتشار در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. آن‌ها همچنین در این‌باره بیان کردند که تریلر نمایش داده شده در طی مراسم The Game Award 2020 از روی موتور بازی‌سازی ضبط شده است و برخی از ویژگی‌هایی را که می‌توانید در خود بازی انتظار داشته باشید به نمایش گذاشته است.

همچنین مشخص شد که وین دیزل علاوه‌بر ایفای نقش در این بازی، به‌عنوان یک تهیه کننده اجرایی کامل نیز فعالیت می‌کند. این اتفاق ممکن است تصادفی به نظر برسد‌، اما ظاهراً او علاقه زیادی به نسخه‌ی اول این سری داشت و بیش از ۱۰۰۰ ساعت را به بازی پرداخته بود. همچنین جالب است بدانید که وین دیزل در طی این سال‌ها با سازندگان این بازی در ارتباط بوده است.

بازی Ark 2 قرار است در سال ۲۰۲۲ برای کنسول ایکس باکس سری ایکس | اس و پی سی عرضه شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده