// دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۵

Mass Effect 4 احتمالا داستان بازی Mass Effect: Andromeda را ادامه می‌دهد

کارگردان بازی Mass Effect 4 در صفحه‌ی توییتر خود اشاره کرده است که این بازی ممکن است به‌عنوان پلی بین دو بخش داستانی اصلی مجموعه مس افکت ایفای نقش کند.

مدتی می‌شود که ما می‌دانستیم نسخه‌ی جدید سری بازی مس افکت در مراحل تولید اولیه‌ی خود قرار دارد. طی مراسم بسیار مورد انتظار The Game Awards 2020 که چندی پیش برگزار شد، یک تریلر جدید از نسخه‌ی جدید بازی Mass Effect نمایش داده شد. این تریلر طی چند روز گذشته به‌دلیل وجود نکات زیادی که به داستان احتمالی این بازی اشاره می‌کند، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مدیر پروژه بازی Mass Effect یعنی مایك گمبل (Mike Gamble) در توییتر خود به این موضوع اشاره کرد.

در ابتدای تریلر یک صحنه با دو کهکشان متفاوت نشان داده می‌شود که باعث شده است برخی از طرفداران این سؤال را بپرسند که آیا داستان بازی جدید در کهکشان راه شیری (محل وقوع داستان سه‌گانه اصلی) و کهکشان آندرومدا (محل وقوع داستان Mass Effect: Andromeda) جریان خواهد داشت؟

گمبل به نظر می‌آید که این فرضیه را به‌گونه‌ای تایید می‌کند و در این‌باره در صفحه‌ی توییتر خود اعلام کرد که قرار دادن این دو کهکشان در تریلر عمدی بوده است. او همچنین اضافه کرد که بایوور تصمیم گرفته است به یک دلیل خاصی این دو کهکشان را با هم نشان دهد.

بازی Mass Effect: Andromeda به موارد داستانی بسیار جالبی اشاره می‌کند اما مدتی می‌شود که آینده‌ی این خط داستانی نامعلوم است. پیش از این، ساخت دنباله‌ی مستقیمی برای بازی Mass Effect: Andromeda بعید به نظر می‌رسید و هم‌اکنون با بازگشت داستان نسخه‌ی جدید بازی Mass Effect به كهكشان راه شیری بعد از خط داستانی بازی Mass Effect 3، این تردیدها فقط بیشتر شده است. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده