نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹

Call of Duty: Black Ops Cold War به پرفروش‌ترین بازی‌ ماه نوامبر امریکا تبدیل شد

براساس اطلاعات منتشر شده از مؤسسه آماری NPD، بازی Call of Duty: Black Ops Cold War توانست در صدر فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه نوامبر کشور امریکا قرار گیرد. 

سری Call of Duty همواره یکی از محبوب‌ترین‌ و تاثیرگذارترین بازی‌های ویدیویی مخصوصا در سبک شوتر اول شخص شناخته می‌شود. چندی پیش بود که اکتیویژن جدیدترین نسخه از سری پرطرفدار خود تحت عنوان Call of Duty: Black Ops Cold War را روانه بازار کرد.

اگر به تاریخ سری Call of Duty نگاهی داشته باشیم، کمتر نسخه‌ای پیدا می‌شود که طی اولین ماه عرضه خود به موفقیت مالی و ثبت رکوردی در این زمینه دست پیدا نکرده باشد. حال در جدیدترین اخبار بازی به‌نظر می‌رسد بازی Call of Duty: Black Ops Cold War قرار نیست این سنت را از بین ببرد؛ چراکه به‌تازگی مؤسسه آماری NPD فهرست ۱۰ بازی پرفروش ماه نوابر امریکا را منتشر کرد که نام این بازی نیز در صدر آن دیده می‌شود.

براساس اطلاعات دردسترس Black Ops Cold War نه‌تنها به پرفروش‌ترین بازی ماه کشور امریکا تبدیل شده، بلکه تابه اینجای سال ۲۰۲۱ نیز وضعیت مشابه‌ای را تجربه می‌کند. این ۱۳امین نسخه از این مجموعه قدیمی است که در انتهای اولین ماه عرضه خود در جایگاه نخست پرفروش‌ترین‌ها قرار می‌گیرد.

بروزرسانی بازی Assassin’s Creed Valhalla

پس از Call of Duty: Black Ops Cold War در جایگاه دوم این فهرست نام جدیدترین نسخه از سری Assassin’s Cree یعنی Assassin’s Creed Valhalla به‌چشم می‌خورد. این بازی نیز از نظر مالی برای تیم سازنده خود موفق ظاهر شده و تا این تاریخ در رتبه هفتم پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۲۱ نیز مشاهده می‌شود. در راستای ادعای یوبیسافت مبنی‌بر اینکه والهالا رکورد جدیدی در هفته اول عرضه از خود به‌جای گذاشته، مت پیسکاتلا، تحلیلگر NPD تاکید کرد که این بازی پس از Assassin’s Creed 3، موفق‌ترین ماه عرضه در کل مجموعه را به خود اختصاص داده است.

در جایگاه سوم شاهد جدیدترین ساخته استودیوی اینسامنیاک گیمز یعنی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales هستیم. بازی مایلز مورالس در ادامه موفقیت‌های بازی Marvel Spider-Man توانست رکورد بهترین ماه عرضه یک بازی ابرقهرمانی در کشور امریکا روی پلتفرم پلی استیشن را ثبت کند. در ادامه می‌توانید فهرست ۱۰ بازی پرفروش ماه نوامبر امریکا را مشاهده کنید.

  1. Call of Duty: Black Ops: Cold War
  2. Assassin’s Creed: Valhalla
  3. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  4. Madden NFL 21
  5. NBA 2K21
  6. Hyrule Warriors: Age of Calamity
  7. Watch Dogs: Legion
  8. Animal Crossing: New Horizons
  9. FIFA 21
  10. Demon’s Souls


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده