// جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۵

حراج سال نو میلادی فروشگاه Epic Games از ۲۷ آذر شروع می‌شود

فروشگاه Epic Games اعلام کرده که حراج تعطیلات سال نوی میلادی قرار است از ۲۷ آذر شروع شود و تا دو هفته ادامه داشته باشد که در آن برخی بازی‌ها تا ۷۵ درصد تخفیف می‌خورند.

به پایان سال ۲۰۲۰ نزدیک‌ می‌شویم و در این روزها تقریبا همه‌ی فروشگاه‌های آنلاین بازی به‌مناسبت فرارسیدن فصل تعطیلات سال نوی میلادی، تخفیف‌هایی را برای بازی‌های مختلف درنظر می‌گیرند. فروشگاه Epic Games نیز از این قائده مستثنی نیست. اپیک گیمز حراج سال نو خود را از تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۷ آذر) شروع می‌کند و قول داده که قرار است روی قیمت برخی بازی‌ها تا ۷۵ درصد تخفیف اعمال شود؛ گرچه هنوز مشخص نیست که کل آرشیو بازی‌های این فروشگاه آنلاین شامل تخفیف خواهد شد یا خیر. نکته‌ی دیگری که ممکن است برای بازیکنان جذاب باشد، این است که از روز ۱۷ دسامبر قرار است پیشنهاد «۱۵ روز با بازی‌های رایگان» مانند سال پیش بازگردد.

فروشگاه اپیک گیمز مانند سال پیش قصد دارد از ۲۷ آذر تا دو هفته‌ی بعد، هرروز یک بازی جدید را رایگان کند. بازی‌های رایگان شده تا ۲۴ ساعت قابل بازی خواهند بود؛ پس در این دو هفته می‌توانید هرروز به این فروشگاه سر بزنید تا شاید بتوانید بازی‌های جذابی در میان بازی‌های رایگان شده پیدا کنید. درهرصورت، تا آن زمان فعلا می‌توانید دو بازی Pillars of Eternity – Definitive Edition و Tyranny – Gold Edition را دریافت کنید که از دیروز تا تاریخ ۲۷ آذر رایگان شده‌اند.

هردوی بازی‌های مورد اشاره در سبک نقش‌آفرینی هستند و توسط استودیوی آبسیدین ساخته شده‌اند. همچنین هردوی آن‌ها مورد تحسین منتقدین قرار گرفته‌اند. به‌علاوه نسخه‌های اشاره شده در بالا نه‌تنها شامل بازی کامل هستند، بلکه تمام محتوای اضافی را که پس از عرضه به آن‌ها اضافه شده، در خود جای داده‌اند. فروشگاه اپیک گیمز قبل از برگزاری مراسم گیم اواردز ۲۰۲۰ اعلام کرده بود که قرار است یک بازی همزمان با برگزاری این رویداد در این فروشگاه رایگان شود که حالا مشخص شده به‌جای یک بازی، یک باندل اسلحه بوده است. کاربران بازی Warframe می‌توانند باندل اسلحه‌ی Unreal Tournament را به‌صورت رایگان از این فروشگاه دریافت کنند. درصورت تمایل می‌توانید تریلر معرفی این باندل را از لینک یوتیوب تماشا کنید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.  


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده