// جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۳۸

تریلر گیم پلی It Takes Two در The Game Awards 2020 نمایش داده شد

در جریان رویداد The Game Awards 2020، تریلر گیم‌پلی بازی جدید جوزف فارس با انتشار یک تریلر نمایش داده شد که It Takes Two نام دارد.

در گذشته، جوزف فارس، سازنده بازی A Way Out، اعلام کرده بود که در حال توسعه یک بازی کاملا جدید است و همانند A Way Out، یک تجربه‌ی کوآپ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ازطرفی اعلام شده بود که وی در مراسم The Game Awards 2020 هم حضور خواهد داشت. ازاین‌رو احتمال می‌رفت که بازی جدیدی خود را به‌نمایش بگذارد.

در جریان رویداد The Game Awards، جوزف فارس بازی جدید خود را با نام It Takes Two به‌نمایش گذاشت. همانند گذشته، با یک بازی مشارکتی دیگر طرف هستیم که دارای کوآپ چهارنفره است. ازطرفی، همانند A Way Out، اگر یکی از بازیکنان بازی را خریداری کند، می‌تواند آن را با یک بازیکن دیگر به اشتراک بگذارد. ازاین‌رو برای یک تجربه‌ی چهارنفره، تنها دونفر از بازیکنان نیاز است تا بازی را خریداری کنند. 

در انتها مشخص شد که It Takes Two در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۰ (۲۶ مارس ۲۰۲۰) عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده