نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

مسابقات eSports زمستانی Apex Legends از دی ماه آغاز می‌شود

دور جدید مسابقات جهانی Apex Legends از ماه آینده شروع به کار خواهد کرد؛ مجموع جوایز این دوره به ۷۵۰ هزار دلار می‌رسد.

Apex Legends همچنان به‌عنوان یکی از داغ‌ترین مسابقات چندنفره جهان محسوب می‌شود. بازی بتل رویال الکترونیک آرتز و ریسپاون از ماه آینده فاز جدید مسابقات eSports خود را استارت خواهد زد. فصل زمستانی سری مسابقات جهانی Apex Legends از تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۱ همزمان با ۲۸ دی ماه سال جاری آغاز می‌شود. تیزر تریلر جدیدی که در همین رابطه منتشر شده، پایین‌تر در دسترس قرار دارد:

دانلود از آپارات

این ویدیو با نمایش جمله‌ی «Winter Circuit is Coming» و اشاره به سریال تلویزیونی محبوب Game of Thrones آغاز می‌شود؛ البته موضوع اصلی بحث، جوایز این دوره از مسابقات است. EA برای فصل زمستانی مسابقات Apex Legends جمعاً ۷۵۰.۰۰۰ دلار را پیش‌بینی کرده است که رقم قابل توجهی به شمار می‌رود. درواقع این بالاترین نرخ جوایزی است که تاکنون برای مسابقات Apex Legends اختصاص داده شده است. ضمن اینکه این بازی همچنان به روند موفقیت خود ادامه داده و روزبه‌روز به شمار طرفداران آن اضافه می‌شود.

بازیکنان بعد از برگزاری مسابقات Winter Circuit در تاریخ ۲۸ دی ماه و قبل از رسیدن به زمان بازی‌های Last Chance Qualifiers در ۱۹ و ۲۱ ماه مارس (۲۹ اسفند ۹۹ و ۱ فروردین ۱۴۰۰)، در سه دوره بازی‌های انتخابی آخر هفته‌ها شرکت خواهند کرد. درنهایت، بازی‌های پلی آف در ۲۷ و ۲۸ مارس (۷ و ۸ فروردین ۱۴۰۰) برگزار می‌شود.

شخصیت های بازی بتل رویال Apex Legends

لازم به ذکر است که مسابقات پلی آف فصل پاییز (Autumn Circuit) نیز در روزهای نوزدهم و بیستم ماه دسامبر برگزار خواهد شد. بنابراین اگر قصد ورود به مسابقات Apex Legends را دارید، پایان فصل جاری زمان مناسبی برای این کار به نظر می‌رسد. شما می‌توانید استریم بازی‌های Apex Legends را در کانال‌های توییچ و یوتیوب دنبال کنید.

حتی اگر از بازیکنان حرفه‌ای و سطح بالای Apex هم نباشید، EA برنامه‌های خوبی برای شما دارد. رویداد Holo-Day Bash هم‌اکنون در جریان بوده و فصل زمستانی این بازی را جشن می‌گیرد. بنابراین اگر علاقه‌ای به بازی‌های eSports نیز ندارید، همچنان می‌توانید از محتوای این رویداد استفاده کنید.

Apex Legends هم‌اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد. با عرضه کنسول‌های نسل جدید، الکترونیک آرتز  اخیراً جزئیات بیشتری را در خصوص ویژگی‌های نسخه ارتقاء یافته بازی‌های خود از جمله Apex Legends ارائه کرده که می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب مقابل به آن نگاهی داشته باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده