// پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۰

بتا xCloud بهار ۲۰۲۱ روی کامپیوتر و iOS در دسترس قرار می‌گیرد

جرت وست به‌تازگی اعلام کرده که در بهار ۲۰۲۱، کاربران پی سی و iOS می‌توانند به نسخه بتا ایکس‌کلاود دسترسی داشته باشند.

چندی پیش بود که پروژه ایکس‌کلاود از حالت بتا خارج شد و به‌صورت کامل در دسترس کاربران اندروید قرار گرفت. همچنین با ادغام ایکس‌کلاود و ایکس باکس گیم پس، کاربران نسخه آلتیمیت می‌توانند تجربه‌ی کامل‌تری را کسب کنند. این در حالی است که به‌تازگی اطلاعاتی هم از نسخه کامپیوتر و iOS این سرویس استریم در دسترس قرار گرفته است.

جرت وست، رئیس بخش بازاریابی ایکس باکس مایکروسافت، در وبسایت ایکس باکس اعلام کرده «فصل بهار ۲۰۲۱، قدمی جدید برای ما خواهد بود تا ایکس‌کلاود را که جزئی از ایکس باکس گیم پس آلتیمیت است، به‌واسطه‌ی برنامه ایکس باکس در ویندوز ۱۰ و همچنین مرورگر، در اختیار کاربران پی سی قرار دهیم. همچنین کاربران iOS هم ازطریق مرورگر موبایل خود می‌توانند به این سرویس دسترسی پیدا کنند. در تلاش هستیم تا به‌واسطه‌ی اضافه کردن میلیاردها دستگاه به اکوسیستم ایکس باکس، تجربه‌ی یکپارچه‌ای را در اختیار بازیکنان قرار دهیم؛ حال این تجربه می‌خواهد بازی کردن Minecraft Dungeon با تاچ اسکرین روی آیفون و درکنار دوستان‌تان یا تجربه‌ی Destiny 2: Beyond Light روی سرفیس پرو و بین قرار ملاقات‌های کاری‌تان باشد.»

درکنار موارد ذکر شده، تایید شده سال آینده ایکس‌کلاود در بازارهای جهانی بیشتری مثل استرالیا، برزیل، ژاپن و مکزیک عرضه خواهد شد. بازیکنان با پرداخت ماهیانه ۱۵ دلار، می‌توانند اشتراک ماهیانه گیم پس آلتیمیت را خریداری و جدا از دسترسی رایگان به بازی‌های فهرست این سرویس، به بازی‌های EA Access و ایکس‌کلاود هم دسترسی داشته باشند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده