// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۱

سازندگان Bioshock 4 به‌دنبال استخدام افرادی در زمینه ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی هستند

استودیوی Cloud Chamber به‌تازگی آگهی‌های استخدامی برای جذب افراد متخصص در سایت خود درج کرده که در جزئیات برخی آن‌ها اطلاعاتی کلی از اهداف آن‌ها برای ساخت Bioshock 4 اعلام شده است.

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، اطلاعاتی دسته‌اول از بازی Bioshock 4 یا هر نام دیگری که قرار است برای نسخه‌ی بعدی این مجموعه انتخاب شود، ازطریق فهرست مشاغل مورد نیاز استودیوی Cloud Chamber فاش شده است. در جزئیات آگهی استخدامی برای سمت طراح ارشد صدا اعلام شده که بازی جدید بایوشاک قرار است بسیار جاه‌طلبانه باشد که «بر روایت داستانی غنی متمرکز است و دارای شخصیت‌های متفاوت متعدد است.» همچنین در جای دیگری از این آگهی اشاره شده که بازی دارای «سیستم‌های مکالمه» است.

به‌علاوه، استودیوی کلود چمبر به‌دنبال افرادی است که در زمینه‌ی ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی تجربه داشته باشند. در آگهی استخدامی طراح سیستم برای توصیف بازی از عبارت «دارای جهانی سند‌باکس‌گونه و متفاوت» استفاده شده است. همچنین در توصیف دیگری آمده که «در بازی سیستم‌هایی جهانی برای تعامل در بازی وجود دارند. به‌علاوه، به‌جای اینکه یک سیستم واحد و یکپارچه هوش مصنوعی برای تعاملات بین موجودات و کارکترهای بازی وجود داشته باشد، قرار است متغیرهای هرکدام از این روابط به‌صورت دستی توسط سازندگان تعیین شود. ضمنا سیستمی برای ارتقا کاراکتر وجود دارد و همچنین بازی دارای سیستم اقتصادی و دادو‌ستد است.»

به‌نظر می‌رسد که علاوه‌بر موارد اشاره شده در بالا، کلود چمبر به‌دنبال ارتقا برنامه‌نویسی هوش مصنوعی خود است. آن‌ها در حال کار روی ساخت «سیستم هوش مصنوعی برای جمعیتی شهری هستند و همچنین می‌خواهند سیستمی هوشمند و اختصاصی‌ برای تعامل بین شخصیت اصلی و رقبای او و حتی دشمنانش در بازی طراحی کنند.»

طبق گزارش‌هایی که منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که ساخت قسمت بعدی مجوعه‌ی بایوشاک از سال ۲۰۱۶ شروع شده است، ولی مراحل توسعه‌ی آن به‌صورت جدی از دو سال پیش کلید خورده است. بااین‌حال، هنوز تاریخ انتشار و پلتفرم‌های بازی مشخص نشده و احتمالا تا عرضه‌ی Bioshock 4 چندسالی باقی‌مانده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ درصورت تمایل می‌توانید گمانه‌زنی‌های خود را از سبک و حال‌و‌هوای نسخه‌ی بعدی بایوشاک با ما و دیگر کاربران درمیان بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده