// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۷

کریستوفر نولان در گیم اواردز 2020 حضور دارد

جف کیلی ساعاتی قبل تایید کرد که کریستوفر نولان، نویسنده و کارگردان فیلم Tenet در مراسم The Game Awards 2020 حضور خواهد داشت.

مراسم گیم اواردز 2020 مهمانان متعددی دارد که برخی از آن‌ها نه از جهان ویدیوگیم که افراد بزرگ صنعت سینما هستند. به‌تازگی نیز در خبری هیجان‌انگیز برای بسیاری از مخاطبان، جف کیلی اعلام کرد که کریستوفر نولان در گیم اواردز 2020 حضور دارد. کیلی در این‌باره نوشت: «او داستان‌گویی است که از حد و مرز مدیوم‌های مختلف فراتر می‌رود. گیم اواردز افتخار می‌کند که کریستوفر نولان در شب جشن گرفتن جهان بازی‌های ویدیویی، در مراسم The Game Awards 2020 حاضر می‌شود».

طبعیتا باید فرض کرد که کریستوفر نولان، خالق فیلم Interstellar و سه‌گانه‌ی «شوالیه تاریکی» تنها برنده‌ی یک بخش مثل بهترین داستان‌گویی یا بهترین کارگردانی را اعلام و یکی از جوایز گیم اواردز را اهدا می‌کند. اما یکی از کاربران در پاسخ به جف کیلی، تصویر گزارشی متعلق به سال‌ها قبل را نشان داد که مطابق آن کریستوفر نولان مدت‌ها به‌دنبال یک استودیو برای ساخت بازی Inception می‌گشت. ماجرا هم وقتی جالب‌تر شد که صفحه‌ی رسمی استودیو بازی‌سازی رمدی، سازنده بازی Alan Wake و «مکس پین»های اصلی به این توییت پاسخ داد: «جالب است» و ایموجی نگاه دقیق با عینک یک چشم را در انتهای توییت قرار داد. در نتیجه بعضی از مخاطبان فرض می‌کنند که شاید حضور نولان در گیم اواردز 2020 فراتر از یک اهدا جایزه باشد و او قصد همکاری با رمدی و سم لیک در ساخت یک بازی ویدیویی را دارد.

پاسخ جالب رمدی در توئیتر به شایعات مرتبط با ساخت بازی اینسپشن کریستوفر نولان

مراسم گیم اواردز 2020 به تهیه‌کنندگی و اجرای جف کیلی راس ساعت ۰۳:۳۰ بامداد روز جمعه به وقت ایران آغاز می‌شود. البته اگر می‌خواهید Pre-Show مراسم را نیز تماشا کنید، از ساعت ۰۳:۰۰ بامداد آنلاین باشید.


منبع Geoff Keighley
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده