// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۲

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic 2 برای موبایل منتشر خواهد شد

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic 2 – The Sith Lords برای گوشی آیفون، آیپد و اندروید منتشر خواهد شد.

استودیو Aspyr و Lucasfilm به‌تازگی با انتشار تریلری اعلام کردند که بازی نقش آفرینی کلاسیک RPG Star Wars: Knights of the Old Republic 2 - The Sith Lords برای گوشی‌های موبایل منتشر خواهد شد.

الیزابت هوارد (Elizabeth Howard)، معاون رئیس نشر در استودیو Aspyr، در این‌باره بیان کرد:« طرفداران این بازی مدت زمان زیادی می‌شود که خواهان نسخه‌ی موبایل بازی Star Wars: Knights of the Old Republic 2 هستند و ما هیجان زده‌ایم که سرانجام این نسخه را به‌دست آن‌ها برسانیم. ما مفتخریم که همکاری خود را با استودیو Lucasfilm برای آوردن آثار کلاسیک روی سیستم‌عامل‌های مدرن ادامه بدهیم.»

داستان بازی ۵ سال پس از وقایع Star Wars Knights of the Old Republic اتفاق می‌افتد، سیت لردها Jedi را تا مرز انقراض کشیده‌اند و در آستانه شکست Old Republic قرار دارند. تنها امید جمهوری یک Jedi تنها است که برای برقراری ارتباط مجدد با Force تلاش می‌کند. بازیکنان نقش این Jedi را بر عهده می‌گیرند و تصمیم می‌گیرند سمت روشن یا تاریک را انتخاب کنند. در ادامه شما می‌توانید تریلر منتشر شده را تماشا کنید.

ویژگی‌های اصلی نسخه‌ی موبایل بازی:

  • در حین بازی شما می‌توانید از بین نیرو نور یا نیرو تاریک انتخاب کنید.
  • انتخاب‌های بازیکنان بر کاراکتر بازیکن، کسانی که به پارتی اضافه می‌شوند و افرادی که ممکن است در مأموریت‌ها شرکت کنند تأثیر می‌گذارد.
  • شما می‌توانید شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران از جمله HK-47 ،‌Canderous Ordo و Kreia را به پارتی خود اضافه کنید.
  • بازی برای تجربه روی تلفن‌های همراه‌با کنترل‌های صفحه لمسی جدید بهینه‌سازی شده است.

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic 2 – The Sith Lords با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در اپل استور و گوگل پلی از ۲۹ آذرماه در دسترس خواهد بود.

دانلود از آپارات


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده