نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۷

بازی رایگان PES 2021 Lite هم‌اکنون در دسترس قرار دارد

نسخه رایگان (Free-To-Play) بازی PES 2021 شامل حالت‌های myClub و PvP Matchday در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است.

باتوجه به اینکه بازی eFootball PES 2021 تغییرات کمی را نسبت به PES 2020 در خود می‌بیند، به‌عنوان یک آپدیت برای نسخه قبلی خود ارائه شد. بنابراین در مقایسه با نسخه‌های قبلی این سری، با قیمت پایین‌تری نیز عرضه شد. حالا توسعه‌دهندگان کونامی تصمیم گرفتند تا با ارائه یک نسخه رایگان، موسوم به PES 2021 Lite به ایجاد ارتباط بیشتر با کاربران جدید کمک کرده باشند. این بازی که برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و همچنین پی سی ارائه شده، به‌صورت کامل به بخش myClub دسترسی خواهد داشت.

بازیکنانی که این نسخه از بازی PES 2021 را خریداری می‌کنند، امکان ساخت یک «سوپر تیم» و عقد قرارداد با یک سرمربی را خواهند داشت. بعد از آن وظیفه هدایت این تیم به سمت موفقیت برعهده شما خواهد بود. myClub محبوب‌ترین حالت در بازی‌های PES به شمار می‌رود؛ بنابراین می‌تواند برای افرادی که هنوز آخرین نسخه PES را خریداری نکردند، فرصت خوبی تلقی شود.

علاوه‌بر مای کلاب، حالت PvP Matchday نیز در نسخه رایگان PES 2021 در دسترس کاربران قرار داده شده است. در این حالت، بازی‌ها و لحظات تاریخی فوتبال بازسازی می‌شوند و بازیکنان می‌توانند مجدداً در این لحظات نقش داشته باشند. البته شما نمی‌توانید این حالت را به‌صورت آنلاین تجربه کنید؛ اما امکان تجربه دو نفره آن روی یک سیستم وجود دارد.

شما می‌توانید در ادامه تریلر عرضه PES 2021 Lite را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

شرکت کونامی به‌عنوان ناشر این بازی، همزمان با عرضه نسخه لایت، خبر آغاز فصل ۲۰۲۱ تورنمنت eFootball.Open را نیز اعلام کرد. بازیکنان نسخه‌های کنسولی و موبایلی این بازی به همراه افرادی که از نسخه لایت استفاده می‌کنند امکان شرکت در مسابقات انتخابی آنلاین این بازی‌ها را خواهند داشت. اگر فکر می‌کنید از بازیکنان سطح بالای PES محسوب می‌شوید، حتماً شانس خود را در اینجا امتحان کنید.

PES 2021 به همراه نسخه رایگان Lite برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیز به‌صورت پشتیبانی معکوس (backwards compatibility) در دسترس قرار دارد. البته نسخه نسل جدید این بازی نیز برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده