نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۷

لوکیشن جدید GTA Online احتمالاً به GTA 6 اشاره دارد

مختصات موقعیت مکانی جدیدی که اخیراً به GTA Online اضافه شده، به احتمال زیاد در نقشه‌ی گوگل نشانه‌های از GTA VI را به نمایش می‌گذارد.

بیش از هفت سال است که از زمان انتشار بازی Grand Theft Auto 5 می‌گذرد؛ و طرفداران این مجموعه محبوب، سال‌ها است که منتظر انتشار نسخه جدید آن هستند. از طرفی عدم انتشار DLC آفلاین و تک نفره برای بازی GTA V و تمرکز کامل راک‌استار روی تولید محتوای GTA Online انتظار برای GTA 6 را سخت‌تر کرده است. هرچند این احتمال وجود دارد که راک‌استار ازطریق لوکیشن جدیدی به‌تازگی که به بازی جی تی ای آنلاین اضافه کرده، به قسمت ششم از سری اصلی GTA اشاره کرده باشد.

توسعه‌دهندگان مجموعه‌ی Grand Theft Auto در استودیوی راک استار، اخیراً توییت جدیدی را در حساب رسمی خود منتشر کردند که به اضافه شدن یک سری مناطق جدید به نقشه GTA Online اشاره دارد. نکته‌ی جالب توجهی که در خصوص تصویر درج شده در این توییت وجود دارد، مشخصات مربوط‌به موقعیت مکانی آن روی نقشه است که هنگام وارد کردن آن در گوگل مپ، دقیقاً به یک جاده به شکل عدد ۶ یونانی (VI) خواهیم رسید. شما می‌توانید در ادامه تصویر مربوط‌به این جاده را در نقشه گوگل مشاهده کنید.

اشاره به عدد VI در لوکیشن جدید GTA Online

البته این احتمال نیز وجود دارد که این قضیه کاملاً اتفاقی بوده و هیچ ارتباطی با قسمت بعدی مجموعه GTA نداشته باشد؛ اما جزئیات دقیق آن موجب شده تا گمانه زنی‌هایی در این خصوص مطرح شود. پیش از این نیز در اخبار مختلفی نام GTA 6 را در رزومه توسعه‌دهندگان مختلف دیده‌ایم. ضمن اینکه براساس گزارش‌های منتشر شده، این بازی هم‌اکنون در دست ساخت قرار داشته و احتمالاً ابتدا یک نسخه‌ی پایه از آن منتشر شده و رفته رفته به تولید محتوای بیشتر برای آن پرداخته خواهد شد.

دراین‌میان هیچ نشانه‌ای از کند شدن روند پیشرفت Grand Theft Auto 5 دیده نمی‌شود. این بازی تاکنون بیش از ۱۳۵ میلیون نسخه در سرتاسر جهان به فروش رسانده و در این امر یکی از رکورد داران تاریخ صنعت بازی محسوب می‌شود. قرار است سال آینده نسخه نسل جدید این بازی نیز به همراه محتوای اختصاصی GTA Online برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس نیز منتشر شود. بنابراین GTA V رسماً به سومین نسل از کنسول‌هایی که تاکنون برای آن‌ها عرضه شده وارد خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده