نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۲

دموی چندین بازی در مراسم The Game Awards در دسترس قرار خواهد گرفت

نسخه دموی برخی از بازی‌هایی که در رویداد The Game Awards امسال حضور دارند در جریان این رویداد یا پس از آن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

مراسم The Game Award رویدادی مربوط‌ به صنعت بازی‌های ویدیویی است که یک سال گیمینگ را به‌پایان می‌رساند. اخیرا مشخص شده که نسخه‌ای دمو از بازی‌هایی که در رویداد امسال به نمایش درخواهند آمد، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به این ترتیب برای دومین سال متوالی شاهد رخ دادن این اتفاق هستیم و بازیکنان قادر به تجربه نسخه آزمایشی بازی‌های منتشر نشده‌ای هستند که در رویداد Game Awards نمایشی دارند. 

جف کیلی، موسس و مجری The Game Awards در توییتر خود اعلام کرد رویداد امسال با «تلاش به‌منظور ارائه محتوای بیشتر به شما برای بازی کردن در رویداد» باز خواهد گشت. در طول رویداد سال گذشته چند بازی دمو برای پی‌سی و روی پلتفرم استیم در دسترس قرار گرفتند و حالا دقیقا مشخص نیست که آیا وضعیت امسال نیز دقیقا به همین شکل خواهد بود یا خیر. در سال گذشته، یک فروش ویژه استیم نیز برای The Game Awards برگزار شد، اتفاقی که امسال نیز به وقوع خواهد پیوست.

متن توییت جف کیلی به شرح زیر است:

«در هفته آینده برای برگزاری یک Game Awards دیگر با [ارائه] اولین دموهای قابل بازی از آثار موردانتظار هیجان زده‌ایم.

این [کار] را از سال گذشته آغاز کردیم، [در دورانِ] پیشاکرونا، و با تلاش به‌منظور ارائه محتوای بیشتر به شما برای بازی کردن در رویداد [آن را] ادامه می‌دهیم.»

مجسمه جایزه مراسم گیم اواردز 2020 در حال پرواز میان رنگ قرمز

در رویداد The Game Awards امسال شاهد حضور تام هالند به‌عنوان یکی از مجری‌های مراسم خواهیم بود. وی جدیدترین بازیگر نقش مرد عنکبوتی برای سری فیلم‌های Spider Man و نیتن دریک برای فیلم سینمایی Uncharted است. علاوه‌بر تام هالند، ادی ودر از گروه موسیقی Pearl Jam در رویداد امسال حضور خواهد داشت. اگر دلیل حضور این خواننده در یک رویداد ویدیوگیمی باعث تعجب‌تان شده، باید بدانید که آهنگ Future Days که در بازی The Last of Us Part 2 توسط جوئل اجرا می‌شود، درواقع اثری از گروه Pearl Jam و ادی ودر است. به این ترتیب می‌توان منتظر اجرایی احساسی در رویداد امسال بود.

رویداد The Game Awards امسال روز ۱۰ دسامبر (۲۱ آذر) راس ساعت ۰۳:۰۰ بامداد به وقت تهران برگزار می‌شود و هرگونه تخفیف یا دمویی در جریان این رویداد یا کمی پس از آن در دسترس قرار خواهد گرفت. در سال گذشته تخفیف‌ها و دموها تنها به مدت ۴۸ ساعت در دسترس بودند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده