// سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۵

تعریف و تمجید فیل اسپنسر از دسته دوال سنس پلی استیشن 5

فیل اسپنسر در مصاحبه اخیر خود با The Verge دوال سنس را تحسین می‌کند و می‌گوید شرکت‌ها باید از یکدیگر الهام بگیرند. 

یک نسل دیگر شروع شد و کنسول‌های جدید در اختیار کاربران قرار گرفتند. هرکدام از این کنسول‌ها نقاط ضعف و قوت خود را دارند. در حالی که بحث به اصطلاح جنگ کنسولی بین برخی از کاربران داغ است، از طرفی فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت، به‌خاطر یک از ویژگی‌های پلی استیشن 5، این کنسول را مورد تحسین قرار داده است.

کنترلر ایکس باکس سری ایکس | اس تفاوت آن‌چنانی با نسل گذشته ندارد و شاهد اضافه شدن ویژگی‌هایی است که با ساختار Backward Compatibility مایکروسافت برای کنسول خود هم‌خوانی دارد. بااین‌حال سونی سیاست دیگری را در دستور کار خود قرار داد و شاهد معرفی یک کنترلر کاملا جدید به نام دوال‌سنس بودیم. دسته پلی استیشن 5 ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد و فیل اسپنسر در مصاحبه اخیر خود با The Verge به تحسین این کنترلر پرداخته است. همچنین اعلام کرده که شرکت‌ها و توسعه‌دهنده‌ها در این صنعت باید از یکدیگر الهام بگیرند؛ همانند زمانی‌که آن‌ها از کنترلر Wii الهام گرفتند و کینکت را خلق کردند.

اسپنسر دراین‌باره می‌گوید «من واقعا به کاری که سونی با کنترلر دوال سنس انجام داده است، احترام می‌گذارم. نه صرفا برای، خوب، نباید بگویم برای ویژگی‌های خاص کنترلر، بلکه به دلیل چیزی ورای این ویژگی‌های خاص [برای کاری که سونی با کنترلر جدیدش انجام داده به آن‌ها احترام می‌گذارم.] همه در این صنعت باید از یکدیگر الهام بگیرند؛ می‌خواهد یک مدل تجاری مثل گیم پس، تکنولوژی ساخت یک کنترلر یا کنترلر Wii باشد؛ موردی که ما و سونی برای ساخت کینکت و Move از آن استفاده کردیم.»

کنترلر دوال سنس ویژگی‌های بسیار خوبی را به‌لطف تریگرهای تطابقی و حسگرهای لمسی خود در اختیار سازنده‌ها و کاربران قرار می‌دهد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده بازیسازان Third Party به چه شکل از این ویژگی‌ها استفاده خواهند کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده