// چهار شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۶

فصل پنجم از چپتر دوم Fortnite سرویس اشتراکی جدیدی را ارائه می‌دهد

با آغاز فصل پنجم از چپتر دوم فورتنایت، سرویس اشتراکی ماهیانه جدیدی به نام Fortnite Crew به بازی اضافه اضافه می‌شود که ۱۲ دلار قیمت دارد.

مدتی پیش بود که شرکت اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، نظرسنجی‌ای را در میان کاربران خود برگزار کرد. در جریان این نظرسنجی نظر کاربران در ارتباط با یک سرویس اشتراکی جدید پرسیده شده بود و با بازخوردهای مثبت غافل‌گیر کننده‌ای روبه‌رو شد. حال اپیک گیمز با شروع فصل پنجم Fortnite Chapter 2 در تاریخ ۱۲ آذر ماه (دو دسامبر) سرویس اشتراکی جدید خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سرویس اشتراکی جدید فورتنایت، Fortnite Crew نام دارد و با قیمت ۱۲ دلار ارائه می‌شود. بازیکنان به‌واسطه‌ی این سرویس اشتراکی مزایای زیر را دریافت خواهند کرد. 

  • اعضای Fortnite Crew از ابتدا تا انتهای فصل به‌صورت کامل به بتل‌پس دسترسی خواهند داشت. 
  • اعضا به‌صورت ماهیانه و پس از خرید این اشتراک، مبلغ ۱۰۰۰ وی‌باکس را کسب خواهند کرد و می‌توانند از آن برای خرید آیتم‌های مورد علاقه خود استفاده کنند.
  • پک‌های ماهیانه Crew که شامل آیتم‌های مختلفی که شامل باندل‌های اسکین منحصربه‌فرد برای کاربران می‌شود.

کاربرانی که در همان ماه ابتدایی، این اشتراک را خریداری کنند، باندل اسکین Galaxia را به رایگان کسب خواهند کرد. همچنین جدا از اسکین، این باندل شامل یک تبر به نام Cosmic Llamacorn و Fractured World Back Bling هم می‌شود.

کاربران ازطریق فروشگاه داخل بازی یا صفحه مربوط‌به بتل‌پس، قادر به تهیه این اشتراک ماهیانه هستند. همچنین اشاره کنم هر زمان که دوست داشتید، می‌توانید اشتراک خود را لغو کنید. در انتها مشخص شده که اپیک گیمز ۹۵۰ وی‌باکس اشخاصی را که به‌تازگی بتل‌پس را خریداری کرده و همچنین خواهان اضافه شدن به اشتراک Fortnite Crew هستند، پس خواهد فرستاد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ جدا از این موارد، بتل باندل بازی هم با یک باندل جدید جایگزین شده که برای کاربرانی در دسترس خواهد بود که سطح‌شان ۷۵ یا پایین‌تر است. این باندل ۱۸۵۰ وی‌باکس است و ۲۵ سطح شما را ارتقا می‌دهد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده