// سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۲

بازی‌های رایگان ماه دسامبر ۲۰۲۰ ایکس باکس لایو گلد مشخص شدند

بازی‌های رایگان ماه دسامبر ایکس باکس لایو گلد شامل The Raven Remastered ,Bleed 2 ,Saints Row: Gat Out of Hell و Stacking می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت از بازی‌های رایگان ایکس باکس لایو گلد (Xbox With Gold) برای ماه دسامبر ۲۰۲۰ (آذر-دی ۹۹) رونمایی کرد که شامل بازی‌های The Raven Remastered ،Bleed 2 ،Saints Row: Gat Out of Hell و Stacking می‌شود.

این خبر به‌تازگی در ایکس باکس وایر منتشر شده و در آن اشاره می‌شود که بازی The Raven Remastered و همچنین Saints Row: Gat Out of Hell از تاریخ ۱ دسامبر (۱۱ آذر) برای اعضای ایکس باکس لایو گلد دردسترس خواهد بود. این در حالی است که بازی Bleed 2 و Stacking در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۶ آذر) به این سرویس اضافه خواهند شد. گفتنی است که Saints Row: Gat Out of Hell و Stacking بازی‌های کنسول ایکس باکس 360 هستند و با استفاده از قابلیت Backward Compatibility روی ایکس باکس لایو گلد قابل بازی خواهند بود. تریلر معرفی این بازی‌ها برای ایکس باکس گلد را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین بازی Saints Row: Gat Out of Hell در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر)، The Raven Remastered و Stacking در ۳۱ دسامبر (۱۱ دی) و Bleed 2 در ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) از ایکس باکس لایو گلد حذف خواهند شد.

در بازی The Raven Remastered بازیکنان در نقش پاسبانی به‌نام Anton Jacob Zellner قرار می‌گیرند که در لندن سال ۱۹۶۴ به‌دنبال سارقی افسانه‌ای می‌گردد که به Raven (کلاغ) مشهور است. در این بازی درگیر تجربه‌ی یک داستان پلیسی و جنایی می‌شوید که در آن «همه‌ی شخصیت‌ها چیزی برای پنهان کردن دارند و ریون نیز همیشه یک قدم از شخصیت اصلی جلوتر است.»

در بازی Bleed 2 در نقش یک دختر مو صورتی به‌نام Wryn قرار می‌گیرید و باید دنیا را در هفت مرحله‌ی چالش‌برانگیز از تهاجم گروهی ابرشرور نجات دهید و دراین‌میان با بیش از ۲۵ باس مختلف مبارزه کنید.

در بازی Saints Row: Gat Out of Hell جانی گَت و کنزی کنزینگتون، از شخصیت‌های محبوب این مجموعه حضور دارند. شما زمانی با آن‌ها همراه می‌شوید که می‌خواهند دنیای زیرزمینی را از بین ببرند و علیه شاهزاده‌ی تاریکی جنگ راه انداخته‌اند تا روح رئیس خود را نجات دهند.

بازی Stacking شما را در نقش چارلی بلک‌مور قرار می‌دهد که یک کارگر ماهر به‌شکل عروسک‌های روسی ماتروشکا است (ماتروشکا: عروسک‌هایی که در روسیه بسیار محبوب است و از چند عروسک یکسان با اندازه‌های مختلف تشکیل شده که هرکدام از آن‌ها در داخل عروسک بزرگ‌تر به‌صورت لایه به لایه قرار می‌گیرند). او ره‌سپار ماموریتی ماجراجویانه می‌شود تا خانواده‌ی خود را از دست بارون، کارخانه‌دار شرور نجات دهد.

تا زمانی‌که منتظر عرضه‌ی این بازی‌ها هستید، هنوز فرصت دارید تا بازی‌های ماه نوامبر ۲۰۲۰ ایکس باکس لایو گلد را دانلود کنید که شامل Aragami: Shadow Edition ،Swimsanity و LEGO: Indiana Jones می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده