نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۶

بازی Red Dead Online هفته آینده به‌صورت جداگانه عرضه می‌شود

خبر خوش برای طرفداران بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2؛ راک استار ساعاتی پیش اعلام کرد که از اول ماه دسامبر Red Dead Online به‌صورت جداگانه عرضه خواهد شد.

سال ۲۰۱۸ بود که استودیوی راک استار قسمت دوم بازی Red Dead Redemption را روانه بازار کرد. در ادامه تیم سازنده تنها پس از گذشت نزدیک‌به دو ماه از زمان انتشار آن، یک بخش چندنفره و آنلاین تحت عنوان Red Dead Online نیز معرفی کرد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش راک استار به‌صورت رسمی اعلام کرد که از تاریخ ۱۱ آذر (یک دسامبر) علاقه‌مندان می‌توانند بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 را به‌صورت جداگانه خریداری کنند.

بازی Red Dead Online قرار است با برچسب قیمت ۴.۹۹ دلار به‌طور همزمان روی فروشگاه‌های پلی استیشن، مایکروسافت، اپیک گیمز، استیم و همچنین Rockstar Games Launcher در دسترس عموم قرار گیرد. البته شایان ذکر است که این قیمت اعلام شده تنها تا تاریخ ۲۷ بهمن ماه (۱۵ فوریه) معتبر و پس از آن این بخش با قیمت ۲۰ دلار قابل خریداری است. یک نکته دیگر که باید به آن توجه کنید، این است که برای تجربه بخش آنلاین حتما باید اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس یا ایکس باکس لایو گلد را داشته باشید.

در حال حاضر بازی Red Dead Redemption 2 ازطریق قابلیت backwards compatibility روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز در دسترس است که حدود ۱۲۳ گیگابایت از فضای کنسول را اشغال می‌کند و دارندگان آن می‌توانند هم‌اکنون Red Dead Online را روی کنسول‌های نسل نهمی نیز بازی کنند.

افرادی هم که تنها Red Dead Online را تهیه می‌کنند، در آینده با پرداخت هزینه اضافی قادر خواهند بود به نسخه کامل بازی نیز دسترسی داشته باشند. اگر شما هم نسخه کامل بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از این سیاست جدید راک استار را با ما نیز به اشتراک بگذارید. 


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده