نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۷

مرحله جدید بازی Hitman 3 امروز معرفی خواهد شد

لوکیشن و مرحله جدید بازی Hitman 3 امروز طی یک برنامه زنده در یوتیوب به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

استودیو IO Interactive مرحله و لوکیشن جدید نسخه متاخر سری بازی‌های هیتمن یا به‌صورت دقیق‌تر بازی Hitman 3 را راس ساعت ۱۷:۳۰ امروز در یوتیوب معرفی خواهد شد. شمارش معکوس این برنامه اکنون آغاز شده است و در تصاویر پیش‌نمایش آن شاهد حضور ایجنت ۴۷ در شهری با تابلوهای نئونی و نوشته‌های چینی روی آن تابلوها هستیم.

پیش از این شاهد رونمایی از مراحل و مکان‌هایی هچون دوبی و انگلیس بوده‌ایم. در مورد آخر، ایجنت ۴۷ پیش از انجام عملیات خود با پرونده قتل دیگری درگیر شد. حال احتمالا این سؤال پیش می‌آید که این مامور کارکشته در مرحله جدید بازی با چه موانعی مواجه خواهد شد و پاسخ این سؤال احتمالا عصر امروز مشخص شود. 

ایجنت ۴۷ در سایه و فضای تاریک

بازی هیتمن ۳ نه‌تنها واجد مکان‌های جدید خواهد بود که از مکان‌های دو بازی پیش از خود هم پشتیبانی خواهد کرد. این یعنی بازیکنان در این نسخه از بازی‌ می‌توانند مراحل بازی‌های هیتمن ۱ و ۲ را تجربه کنند. بازی Hitman 3 در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ (یک بهمن ۱۳۹۹) برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان، پی سی و گوگل استادیا منتشر خواهد شد. نسخه کلاود بازی برای نینتندو سوییچ نیز معرفی شده است که فعلا تاریخ عرضه ندارد. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده