نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۰

پروژه جدید سازنده بازی Tetris Effect در دست ساخت است

تتسویا میزوگوچی، طراح بازی تحسین‌شده تتریس افکت، ساعاتی پیش در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که در حال کار روی پروژه جدیدی است.

برای اولین‌بار در سال ۱۹۸۴ یک بازی‌ساز روسی دست به‌خلق اثری زد که امروزه بعد از گذشت‌ سال‌های طولانی، اما همچنان محبوبیت زیادی بین مردم دارد و نسخه‌های متفاوتی از آن روانه بازار شده است. کمتر کسی است که حداقل برای یک بار هم که شده بازی تتریس (Tetris) را تجربه نکرده باشد.

اگر از طرفداران مجموعه تتریس باشید، احتمالا آخرین نسخه آن تحت عنوان تتریس افکت (Tetris Effect) که حدود دو سال پیش برای پلی استیشن 4 و سال ۲۰۱۹ برای پی سی منتشر شده را انجام داده‌اید. این نسخه با اضافه شدن المان صدا و جلوه بصری خاص خود توانست تجربه متفاوتی را ارائه داده و موفقیت زیادی را برای تیم سازنده به‌ارمغان آورد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تتسویا میزوگوچی، طراح بازی تحسین‌شده تتریس افکت، در حساب رسمی توییتر خود از پروژه و مجراجویی جدیدی صحبت کرد. 

باتوجه به اطلاعات منتشر شده، بازی جدید میزوگوچی قرار است تجربه عجیب و متفاوتی با تمرکز روی ترکیب حس‌های مختلف انسان ازجمله صوت و شنیدن با دیدن باشد. این طراح خوش‌ذوق ژاپنی علاوه‌بر تتریس، تاکنون روی ساخت بازی‌های Rez و همچنین Child of Eden نیز نقش و همکاری داشته است.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که سال گذشته خبری منتشر شد که استودیوی Enhance Games، ناشر بازی تتریس افکت، در حال کار روی توسعه اثری به‌نام Humanity است. حال باید توجه داشته باشید این بازی هیچ ارتباطی با پروژه جدید میزوگوچی ندارد.

در حال حاضر بازی Tetris Effect: Connected برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. 

اگر شما هم سبک متفاوت بازی Tetris Effect را علاقه دارید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص ساخته جدید طراح آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده