// یکشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۲

به زودی اولین قسمت از برنامه آپارات گیم شو پخش می‌شود

«آپارات گیم شو»، نخستین برنامه آپارات، با محوریت بازی‌های ویدیویی در کشور از سوم آذر ماه ساعت ۶ بعد از ظهر پخش خواهد شد.

چندی پیش بود که آپارات از برنامه جدید خود با نام «آپارات گیم شو» رونمایی کرد. یک برنامه زنده که با محوریت بازی‌های ویدیویی برگزار می‌شود. حال مشخص شده که اولین قسمت از این برنامه زنده، دوشنبه سه آذر ماه و ساعت ۶ بعد از ظهر پخش می‌شود. اشاره کنم که مدت زمان آپارات گیم شو ۹۰ دقیقه خواهد بود. 

روابط عمومی آپارات گیم شو در ارتباط با این برنامه و اهداف آن می‌گوید «برنامه زنده «آپارات گیم شو» از دوشنبه با تمرکز روی بررسی مهم‏ترین و داغ‏‌ترین مباحث مربوط‌به بازی‌‏های رایانه‌‏ای هر دو هفته یک‌بار پخش خواهد شد. این برنامه در تلاش است با تهیه آیتم‌های مختلف در ارتباط با دنیای بازی‌های ویدئویی در هر قسمت مطالب جالب‌توجه و مهمی را در ارتباط با اتفاقات روز این حوزه با هدف پوشش دغدغه‌های فعالان از جمله استریمرها، تولیدکنندگان محتوا، بازی‌سازها و ژورنالیست‌ها مطرح کند، همچنین در بخش پایانی این برنامه پنلی گفتگومحور تدارک دیده است؛ تا مخاطبان و گیمرها بهتر بتوانند با این گروه از فعالان تخصصی بازی‌های ویدیویی و افکار آن‌ها آشنا شوند.»

در انتها مشخص شده که علاقه‌مندان به تماشای رایگان اولین قسمت از «آپارات گیم شو» می‌توانند از اینجا اقدام به ثبت نام کنند که کاملا رایگان است. همچنین در زیر هم می‌توانید تیزر این برنامه را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده