نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۳

بازی Titanfall Deluxe Edition روی استیم منتشر شد

بازی Titanfall استودیوی ریسپاون اینترتینمنت پس از گذشت ۶ سال از عرضه‌ی اولیه در دسترس کاربران استیم قرار گرفت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Titanfall استودیوی ریسپاون اینترتینمنت پس از ۶ سال از زمان عرضه‌ی اولیه به فروشگاه استیم راه یافته است. نسخه‌ی دیلاکس بازی «تایتان‌فال» را می‌توان با ۶۰ درصد تخفیف از استیم خریداری کرد که شامل بازی پایه و یک سیزن پَس است. این سیزن پَس ۹ نقشه‌ی دیگر را برای بازی به ارمغان می‌آورد و محیط‌های بیشتری را برای تجربه در دسترس قرار می‌دهد. البته این نسخه از بازی بدون ایراد نیز نیست.

در نقد بسیاری از کاربران مشکلات مربوط ‌به سرورها و نصب‌کننده‌ی صدا گزارش شده است. باید دید که این مشکلات چه زمانی رفع خواهند شد، اما جالب است که شرکت الکترونیک آرتز حتی با وجود در دسترس بودن بازی Titanfall 2 در استیم تصمیم به عرضه‌ی نسخه‌ی اول مجموعه در این فروشگاه گرفته است. البته نباید بازی تیراندازی بتل رویال رایگان Apex Legends را نیز از یاد برد که به‌شکل پی‌درپی به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدیدی را دریافت می‌کند.

بازی Titanfall برخلاف نسخه‌ی دوم کمپین تک‌نفره‌ی درخوری نیز ندارد، بنابراین تنها بخش چندنفره باقی می‌ماند که آن هم ممکن است در ارائه‌ی یک تجربه‌ی مناسب به بازیکنان شکست بخورد. شایان ذکر است که بازی «تایتان‌فال» در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس 360 و کامپیوتر (از طریق استیم و اوریجین) در دسترس است. بازی Titanfall 2 به‌واسطه‌ی بخش چندنفره عالی، موسیقی متن و صداگذاری زیبا، اضافه شدن بخش داستانی به مجموعه، قابلیت‌های شخصی‌سازی متنوع، گرافیک و جلو‌های بصری زیبا، گرافیک فنی بدون مشکل و وجود حالت‌های آنلاین مختلف در بررسی زومجی نمره‌ی ۹ را دریافت کرد که از «اینجا» می‌توانید به مطالعه‌ی آن بپردازید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده