نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition به فروشگاه GOG راه می‌یابد

حساب توییتر GOG اعلام کرد که بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition به‌زودی در این فروشگاه عرضه خواهد شد.

بازی Horizon Zero Dawn یکی از نخستین بازی‌های انحصاری سونی بود که در دسترس کاربران کامپیوتر نیز قرار گرفت. این بازی اکشن نقش‌آفرینی در اوت سال ۲۰۲۰ در استیم منتشر شد و حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که در آینده‌ی نزدیک شاهد راه‌یابی آن به فروشگاه GOG نیز خواهیم بود. حساب توییتر GOG با انتشار اطلاعیه‌ی جدیدی اظهار داشت که بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition در تاریخ ۴ آذر ۱۳۹۹ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۰) در این فروشگاه در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و از پشتیبانی کامل GOG GALAXY 2.0 برخوردار خواهد بود.

امیدواریم که عرضه‌ی بازی Horizon Zero Dawn در فروشگاه GOG بدون اشکال باشد. زمانی‌که این بازی به استیم راه یافت، چندان بدون مشکل و باثبات نبود. بازیکنان در زمان عرضه‌ی بازی برای کامپیوتر شروع به گزارش اشکالات فنی و کرش‌های آن کردند و استودیوی گوریلا گیمز از آن زمان بسته‌های به‌روزرسانی زیادی را برای بهبود ثبات بازی منتشر کرده است. این خبر خوبی است که بازیکنان بیشتری می‌توانند به تجربه‌ی بازی Horizon Zero Dawn بپردازند. این اثر را می‌توان یکی از بازی‌های خارق‌العاده‌ی سونی دانست که تجربه‌ی آن برای همه‌ی بازیکنان ضروری است.

دنباله‌ی این بازی با نام Horizon Forbidden West در سال جاری برای کنسول پلی استیشن 5 معرفی شد و بدون تردید شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. یقیناً بسیاری از بازیکنان می‌خواهند بدانند که دلیل این همه هیجان برای تجربه‌ی نسخه‌ی دوم مجموعه چیست و عرضه‌ی بازی Horizon Zero Dawn در فروشگاه GOG این امکان را برای افراد زیادی فراهم می‌آورد. بازی Horizon Zero Dawn درحال‌حاضر در پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است و به لطف قابلیت Backward Compatibility می‌توان به تجربه‌ی آن در کنسول نسل نُهمی سونی پرداخت.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده