// جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵

سونی تریلر جذاب و جدیدی از پلی استیشن 5 به مناسبت عرضه جهانی آن منتشر کرد

شرکت سونی به مناسبت عرضه پلی استیشن 5 در سایر مناطق جهان، تریلر جدیدی را منتشر کرد و عرضه کنسول جدید خود را جشن گرفته است.

پلی استیشن 5 در تاریخ ۲۲ آبان ماه در اختیار کاربران آمریکا، کانادا، استرالیا و بعضی دیگر از کشورهای جهان قرار گرفت، اما کاربران اروپا و سایر مناطق جهان باید تا  روز ۲۹ آبان ماه منتظر می‌ماندند. بالاخره دیروز کنسول نسل نهمی سونی در سایر مناطق جهان هم عرضه شد. 

ازاین‌رو سونی به‌مناسبت جشن گرفتن عرضه جهانی پلی استیشن 5، ویدیو جدیدی را منتشر کرده است. در جریان ویدیو منتشر شده شاهد تبلیغات گسترده‌ای هستیم که در سراسر جهان برای عرضه پلی استیشن 5 انجام شده است. به‌عبارتی در این ویدیو شاهد تبلیغات عرضه PS5 در کشورهایی نظیر ایتالیا، سنگاپور، نیوزلند، کره جنوبی و سایر مناطق هستیم.

در ادامه می‌توانید این ویدیو را در زومجی تماشا کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین اگر تابه‌امروز موفق به مطالعه و مشاهده بررسی و آنباکسینگ زومجی از کنسول پلی استیشن 5 نشده‌اید، می‌توانید آن را هم‌اکنون مطالعه کنید.

پلی استیشن 5 یک کنسول تماما نسل بعدی در همه‌ی زمینه‌های ممکن است. تقریباً هیچ‌جایی نیست که سونی کم‌کاری کرده باشد و حداقل اندکی بهبود نداده باشد. از پیشرفت‌های عظیم گرفته مانند SSD فوق سریع و کنترلر منحصر‌به‌فرد گرفته تا موارد کوچک‌تر مثل ادغام PSN با رابط کاربری کنسول، پلی استیشن 5 یک جهش عظیم نسلی است. تنها موارد منفی تجربه‌ی چند روزه‌ی من با کنسول به مشکلاتی در تجربه‌ی کاربری سیستم‌عامل برمی‌گردد که قطعاً در ماه‌های آتی با آپدیت‌های نرم‌افزاری رفع خواهند شد. ورود به نسل جدید با همه‌ی کم و کاستی‌هایش همیشه هیجان‌انگیز بوده و به‌خصوص حالا با تغییرات اساسی و پیشرفت‌های شگفت‌انگیز ، بهترین زمان برای لذت‌بردن از این سرگرمی خارق‌العاده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده