نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۸

شایعه: احتمالاً ریمستر بازی Red Dead Redemption فاش شده است

شایعه جدیدی که به‌تازگی در اینترنت منتشر شده، به احتمال انتشار نسخه بازسازی شده بازی Red Dead Redemption در روز برگزاری مراسم The Game Awards 2020 اشاره دارد.

براساس اعلام قبلی برگزارکنندگان مراسم The Game Awards 2020، این رویداد در روز ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) و همزمان با آخرین تاریخی که برای عرضه بازی Cyberpunk 2077 تعیین شده، برگزار خواهد شد. حالا شایعه جدیدی در رسانه‌ها مطرح شده که نه‌تنها به وجود بازی Red Dead Redemption Remastered بلکه به انتشار این نسخه در همین روز اشاره دارد.

ظاهراً این اطلاعات از صفحه ردیت بازی Red Dead Redemption نشأت گرفته است؛ جایی که یک کاربر با جستجوی اتفاقی عبارت «Red Dead Redemption Remasterd» در گوگل، با صفحه فروش این بازی در آمازون مواجه شده که تاریخ عرضه ۱۰ دسامبر و قیمت ۴۹.۹۹ دلار نیز برای آن درج شده است. هرچند زمانی‌که روی این لینک کلیک کنید، به صفحه اصلی سایت آمازون منتقل می‌شوید.

شایعه انتشار بازی Red Dead Redemption Remastered

اگر این اتفاق برای شما هم آشنا به نظر می‌رسد، باید گفت که این اولین باری نیست که آمازون وجود یک بازی معرفی نشده را فاش می‌کند. البته Rockstar Intel در توییتر ادعا کرده که در واقعیت چنین برنامه‌ای پیش‌بینی نشده و علت افزایش نتایج جستجوی این تاریخ به‌خصوص نیز به‌دلیل انتشار بازی سایبرپانک 2077 بوده که برای دهم دسامبر برنامه‌ریزی شده است. ضمن اینکه Yann2295 از اینسایدرهای راک‌استار نیز ادعا می‌کند که این چیزی فراتر از یک خظای جستجوی ساده نیست.

با اینکه نمایش این اطلاعات در جستجوی آمازون خطای عجیبی به نظر می‌رسد، باید به این موضوع اشاره کرد که این سایت قبلاً همچنین نتایجی را نشان داده است. درواقع در ۹۹٪ موارد، اینگونه فاش شدن‌ها درنهایت راه به جایی نبرده است.

یکی دیگر از چیزهایی که موجب اطمینان از عدم صحت این اطلاعات می‌شود، تاریخ انتشار این بازی است. فارغ از ایم که در روز دهم دسامبر شاهد برگزاری مراسم The Game Awards 2020 خواهیم بود، باید گفت که بعید است راک‌استار بازی خود را همزمان با Cyberpunk 2077 عرضه کند. همان‌طور که حتماً در جریان هستید، طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان منتظر عرضه این بازی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مورد انتظارترین پروژه‌های ۱۰ سال اخیر هستند.

پوستر بازی cyberpunk 2077

بنابراین، از نظر تجاری انتشار یک بازی همزمان با این عنوان، می‌تواند تصمیم کاملاً اشتباهی باشد. مگر اینکه Rockstar Games نگران تأثیر Cyberpunk 2077 روی سری GTA بوده و ازاین‌رو تصمیم بگیرد تا با انتشار همزمان Red Dead Redemption Remastered، تاحد امکان روی عرضه این بازی تأثیر گذاشته باشد.

در پایان، باید گفت که تا زمان انتشار اطلاعات موثق، باید این خبر را در حد یک شایعه دانست. در زمان ثبت این خبر، هیچ یک از طرفین (راک‌استار و آمازون) در خصوص این شایعه اظهارنظر نکردند. در صورت انتشار جزئیات بیشتر، می‌توانید اخبار مربوطه را از زومجی پیگیری کنید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده