نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

بازی Mortal Kombat 11 Ultimate روی تمام پلتفرم‌ها در دسترس قرار گرفت

بازی Mortal Kombat 11 Ultimate درکنار پلتفرم‌های نسل پیش برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/سری اس منتشر شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Mortal Kombat 11 Ultimate استودیوی ندررلم در تمام پلتفرم‌ها در دسترس قرار گرفته است. این نسخه شامل بسته‌ی Kombat Pack 1، بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Aftermath و البته بسته‌ی Kombat Pack 2 است که کاراکترهای رین، ملینا و رمبو را با پوسته‌ها، فیتالیتی‌ها و موارد منحصربه‌فرد دیگری از آن‌ها به بازی اضافه می‌کند. استودیوی ندررلم به مناسبت انتشار این نسخه تریلر زمان عرضه‌ی آن را نیز منتشر کرده است که محتوای تازه‌ی آن را به نمایش می‌گذارد و شما می‌توانید از «اینجا» به تماشای آن بنشینید.

بازی Mortal Kombat 11 Ultimate علاوه‌بر پلتفرم‌های نسل قبل برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس نیز عرضه شده است. نسخه‌های نسل نُهم با بهبودهای بصری همراه شده است و با وضوح 4K پویا و زمان بارگذاری کمتر می‌توان به تجربه‌ی آن‌ها پرداخت. این بازی درکنار قابلیت کراس-پلتفرم از ویژگی بین-نسلی نیز پشتیبانی می‌کند و ارتقاء به نسل بعد برای دارندگان نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان رایگان است.

کسانی که تنها تمایل به تجربه‌ی بسته‌ی Kombat Pack 2 دارند، می‌توانند با پرداخت مبلغ ۱۴.۹۹ دلار به ارتقاء نسخه‌ی پایه‌ی بازی Mortal Kombat 11 بپردازند. با اینکه بازی Mortal Kombat 11 Ultimate از عبارت تبلیغاتی «نهایی» یا Ultimate استفاده می‌کند، اما این به معنای پایان پشتیبانی استودیوی ندررلم از بازی نخواهد بود. شما می‌توانید به محض انتشار جزئیات بیشتر از به‌روزرسانی‌ها و محتویات آتی به مطالعه‌ی آن‌ها در زومجی اقدام کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده