نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

تریلر جدید بازی Mortal Kombat 11 Ultimate نبرد رمبو و ترمیناتور را به تصویر می‌کشد

تریلر تازه‌ای از بازی Mortal Kombat 11 Ultimate منتشر شده که نبردی نفس‌گیر را بین رمبو و ترمیناتور به‌تصویر می‌کشد.

تریلر جدید بازی Mortal Kombat 11 Ultimate نبرد ستاره‌های دهه ۱۹۸۰ میلادی سینمای امریکا را به‌تصویر می‌کشد، یا حداقل نبرد ستاره‌های دهه ۸۰ دستمایه تریلر جدید این بازی برای نمایش جدیدترین مبارز خود است. تریلر جدیدی از بازی Mortal Kombta 11 Ultimate اخیرا در کانال یوتیوب این بازی منتشر شده است و قابلیت‌های شخصیت رمبو با بازی سیلوستر استالونه در جدیدترین بسته الحاقی بازی را به نمایش می‌گذارد. این تریلر همچنین نشان می‌دهد که حملات رمبو می‌تواند چه بلایی سر ترمیناتور با بازی آرنولد شوارتزنگر، یکی دیگر از ستاره‌های سینمای اکشن بیاورد. 

رمبو با استفاده از انواع اسلحه‌ها و تله‌های معروفِ فیلم‌های خود می‌تواند دشمنان را از دور و نزدیک از پای درآورد. او در یک آن می‌تواند با تیر و کمان و سیلانی از گلوله به سمت دشمان برود و در لحظه‌ای پس از آن می‌تواند پیش از گیر انداختن دشمنان در تله آن‌ها را با چاقویی جنگی سلاخی کند. 

همه این اعمال به حرکت نهایی‌ای منتهی می‌شوند که تماما نشان از تبحر رمبو و علاقه Mortal Kombat به حرکات پایانی خشن دارد. رمبو در این حرکت کمربندی گلوله‌ای به کمر ترمیناتور گره می‌زند و او را به با لگد به سمت حصاری الکترونیکی هُل می‌دهد و به این ترتیب گلوله‌ها می‌ترکند و ترمیناتور قسمت پایین بدن خود را از دست می‌دهد. رمبو سپس به سمت او می‌رود و سر این ربات را با چاقوی خود به دو نیم نصف می‌کند.

این تریلر تقریبا فراتر از انتظارات مخاطبان عمل کرده و جالب آنکه براساس عنوان تریلر، آنچه که در ویدیو می‌بینم صرفا راند اول مبارزه رمبو و ترمیناتور است. بدون شک طرفداران بازی و این دو شخصیت دوست دارند تریلر مذکور را تماشا کنند. به همین منظور، تریلر جدید بازی Mortal Kombat در زیر قابل تماشا است.

دانلود از آپارات

بازی Mortal Kombat 11 Ultimate و بسته‌های الحاقی آن از امروز، ۲۷ آبان برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار گرفته‌اند. شما کاربران زومجی درباره تریلر جدید بازی Mortal kombat 11 Ultimate چه نظری دارید؟


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده