// یکشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

تریلر Season of the Hunt بازی Destiny 2 بازگشت شخصیت‌ها و سلاح‌ها را نشان می‌دهد

در محتوای Season of the Hunt بازی Destiny 2 علاوه‌بر موارد و مأموریت‌های جدید، سلاح‌ها و شخصیت‌هایی قدیمی به بازی بازگشته‌اند.

جهان بازی Destiny 2 به‌سرعت درحال تغییر و تحول است و به‌نظر می‌رسد که اکنون این سرعت بیشتر هم شده است. از سه‌شنبه‌ی هفته‌ی پیش که جدیدترین بسته‌ی الحاقی این بازی، یعنی Beyond Light منتشر شد، بازیکنان مشغول گشت‌و‌گذار و تجربه‌ی محتوای بسیار زیاد و تازه‌ی آن بوده‌اند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، طرفداران باید منتظر اضافه‌ی شدن محتوای زیاد دیگری در قالب عرضه‌ی Season of the Hunt باشند.

در بازی Destiny 2 همیشه کاری برای انجام دادن وجود دارد؛ خواه یک مأموریت جدید باشد یا تعقیب یک هدف که مدت‌ها است به تعویق افتاده است. می‌توان گفت که عظمت این بازی برخی اوقات بازیکنان را به تحسین وا می‌دارد. حالا با اینکه چندروزی است طرفداران این بازی مشغول اتمام بسته‌ی الحاقی عظیم Beyond Light هستند، گاردین‌های (لقب شخصیت‌های قابل بازی) Destiny 2 باید خود را برای تهدید جدیدی آماده کنند. شما می‌توانید تریلر Season of the Hunt را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین در این فصل قرار است سلاح دستی Hand Cannon Hawkmoon از بازی Destiny 1 دوباره برگردد. بازگشت این اسلحه می‌تواند شانس اضافه شدن سلاح و تجهیزات قدرتمند و کمیاب را نیز به بازی قوت بخشد تا به گاردین‌ها کمک کند برای یورش (Raid) به اهداف مورد نظر آماده‌تر باشند. جدیدترین یورش که Deep Stone Crypt نام دارد، در تاریخ ۲۱ نوامبر (۱ آذر) منتشر می‌شود.

سازندگان بازی Destiny 2 اخیرا بسیار درتلاش هستند که جامعه‌ی کاربری خود را راضی نگه دارند. قبل از عرضه‌ی دی‌ال‌سی Beyond Light، یک فصل طولانی برای بازی دستنی 2 منتشر شده بود و حالا به‌نظر می‌‌رسد که استودیوی بانجی با تغییر رویه قبلی خود، قصد دارند فواصل انتشار بین دو محتوای بازی را کوتاه‌تر کند که به احتمال زیاد این کار با استقبال طرفداران مواجه خواهد شد. البته شاید بسیاری از بازیکنان این بازی به‌سختی قادر باشند تمام این محتوای جدید و گسترده را تجربه کنند.

Season of the Hunt در تاریخ ۱۷ نوامبر (۱ آذر) برای بازی Destiny 2 منتشر می‌شود و تا ۹ فوریه ۲۰۲۱ (۲۰ بهمن) دردسترس خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده