// شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰

مدیر سابق الکترونیک آرتز از پروژه‌های جدید خود می‌گوید

پاتریک سودرلند، یکی از مدیران اجرایی سابق شرکت الکترونیک آرتز، ویدیو کوتاهی را از بازی جدید استودیو‌ی خود به همراه تعدادی عکس منتشر کرد.

در اسفند سال گذشته، معاون اجرایی سابق شرکت الکترونیک آرتز یعنی پاتریک سودرلند، استودیوی مستقل جدید خودش به نام Embark Studios را به همراه بازی‌ای که روی آن کار می‌کنند معرفی کرد. سودرلند الکترونیک آرتز را در اوت سال ۲۰۱۸ ترک کرده بود و یکی از عوامل اصلی در مجموعه‌هایی چون بتلفیلد و استار وارز به شمار می‌آمد. او در آن زمان جزئیات مختصری را در رابطه با بازی جدیدشان در اختیارمان قرار داد. به‌تازگی تیزر ۹ ثانیه‌ای از این بازی در صفحه‌ی توییتر رسمی استودیو امبارک منتشر شده است.

باتوجه‌به اولین تیزر گیم‌پلی کوتاه این بازی علمی تخیلی از استودیوی ساخته شده توسط رئیس سابق EA و DICE، ظاهر این بازی کاملا زیبا به نظر می‌رسد. استودیو Embark هنوز آماده نیست که نام یا زمان حدودی تاریخ انتشار اولین پروژه خود را معرفی کند اما به نظر می‌رسد آن‌ها آماده هستند چند صحنه‌ی سریع از نسخه اولیه‌ی این بازی را به ما نشان دهند.

در هنگام معرفی اولیه این بازی، از آن را به‌عنوان یک بازی رایگان یا Free to Play اکشن , چند نفره که در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد یاد شد که در آن بازیکنان با همکاری یکدیگر کارهای غیرممکن انجام می‌دهند. شما می‌توانید در ادامه این تیزر کوتاه را تماشا کنید.

استودیو امبارک در ادامه‌ی توییتش با انتشار عکسی اعلام کرد که آن‌ها اکنون در حال کار روی پروژه‌ی دومی هستند که یک بازی شوتر PvP خواهد بود و به‌شدت به سمت گیم‌پلی تیمی متمایل می‌شود و همچنین بر قابلیت‌های پویایی، فیزیکی و تخریبی متمرکز است.

کاراکترهای پروژه‌ی دوم استودیو امبارک

در ادامه‌ی این توییت دو عکس دیگر نیز در رابطه با جزئیات پلتفرم بازی‌سازی این استودیو و همچنین تلاش استودیو امبارک برای ساخت ابزارهای رویه‌ای جهت کاهش زمان و منابعی که توسعه‌دهندگان برای ساخت بازی‌های مدرن به همراه بودجه زیاد صرف می‌کنند، منتشر شد.

عکس مرتبط با خبر ساخت ابزار رویه ای در استودیو امبارک

استودیوی Embark در سال ۲۰۱۸ توسط پاتریک سودرلند (Patrick Söderlund)، معاون اجرایی سابق استودیوی Worldwide Studios در EA تأسیس شد. او پیش از آن به‌عنوان مدیرعامل و سپس مدیر کل استودیو DICE از سال ۲۰۰۰ تا سال ۲۰۱۰ مشغول به کار بود. استودیو امبارک به‌عنوان یک استودیو کوچک شروع به کار کرد اما طبق آخرین به‌روزرسانی در مورد تعداد کارکنان آن، به نظر می‌رسد که استودیو امبارک هم‌اکنون بیش از ۲۰۰ کارمند دارد.

استودیو امبارک قصد دارد در هفته‌‌های آینده درباره روش خود در زمینه ساخت محتوا برای بازی‌هایش اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارد.

دانلود از آپارات


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده