نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۱

تصاویر نسخه نسل نهمی FIFA 21 جزئيات بهبود یافته چهره بازیکنان را نشان می‌دهد

باتوجه به عرضه پلی استیشن 5 و ایکس باکس‌های جدید، الکترونیک آرتز نیز به‌تازگی دو تصویر از نسخه نسل نهمی بازی شبیه‌ساز فیفا 21 را منتشر کرد.

فوتبال به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های دنیا، سال‌های زیادی است که راه خود را به بازی‌های ویدیویی باز کرده است. اگر شما هم از طرفداران این ورزش جذاب باشید، احتمالا اطلاع دارید که کونامی با بازی PES و الکترونیک آرتز با شبیه‌ساز خود دو رکن اصلی در این رشته هستند.

پس از اینکه مدتی پیش الکترونیک آرتز طبق سنت هرساله و برخلاف رقیب خود نسخه جدیدی از سری فیفا را برای علاقه‌مندان منتشر کرد، بسیاری منتظر تجربه نسخه نسل نهمی این بازی و مشاهده بهبودها و تفاوت‌های آن بودند.

 چهره بازیکنان در نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس فیفا 21

حال در جدیدترین اخبار بازی، در همین رابطه ساعاتی پیش تیم سازنده در حساب رسمی توییتر خود دو تصویر جدید از بازی FIFA 21 روی سه کنسول پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را منتشر کرد. البته باید توجه داشته باشید که مشخص نشده که این تصاویر به‌طور دقیق مربوط‌به کدام نسخه از بازی است؛ چراکه نام هر سه کنسول روی هر دو عکس درج شده است. 

 چهره بازیکنان در نسخه کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس فیفا 21

بازی فیفا 21 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. 

حال باید تا تاریخ ۱۴ آذرماه (۴ دسامبر) منتظر ماند و دید تیم سازنده به‌درستی توانسته از قدرت‌های کنسول‌های جدید استفاده و نسخه متفاوت و بهبودیافته‌ای از بازی FIFA 21 را روانه بازار کند یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده