// چهار شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰

ویدیوهای جدید PS5 مایکل بی جردن و نائومی اوساکا را مشغول بازی کردن نشان می‌دهد

به‌تازگی ویدیوهای جدیدی منتشر شده که در جریان‌ آن مایکل بی جوردن و نائوکی اوساکا در حال تجربه Resident Evil: Vilage و Spider-Man: Miles Morales هستند.

طی سال‌های گذشته، شاهد همکاری شرکت‌های ساخت کنسول برای تبلیغ کنسول‌شان در زمان عرضه بوده‌ایم. نینتندو در سال ۲۰۱۷ همکاری را با جان سینا برای نینتندو سوییچ انجام داد. دیروز هم خبری با محوریت همکاری راک و مایکروسافت منتشر شد. این در حالی است که به‌تازگی سونی ویدیوهای جدیدی را منتشر کرده که خبر از همکاری‌های جدیدی برای تبلیغ پلی استیشن 5 را می‌دهد. کنسولی که فردا ۲۲ آبان ماه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. 

دو ویدیو جدید از سوی پلی استیشن منتشر شده که در اولین ویدیو، شاهد مایکل بی جوردن، هنرپیشه آمریکایی، هستیم. وی در طول تجربه خود به‌سراغ بازی‌هایی نظیر Spider-Man: Miles Morales و Call of Duty: Black Ops Cold War رفته است. این در حالی است که در ویدیو دوم، نائوکی اوساکا، تنیس باز مشهور، را می‌بینیم. وی در طول تجربه خود به سراغ بازی Resident Evil 8: Village می‌رود و شاهد بخش‌هایی از گیم‌پلی این بازی هستیم.

دانلود ویدیو از آپارات

دراین‌میان جوردن و اوساکا از تجربه شخصی و قدیمی خود از کنسول‌های پلی استیشن هم سخن می‌گویند. تجربه رزیدنت ایول روی پلی استیشن یکی از بهترین تجربه‌های دوران نوجوانی مایکل بی جوردن بوده است. این در حالی است که نائوکی اوساکا به بازی خاصی اشاره نمی‌کند، اما تجربه‌ی بازی روی پلی استیشن پس از تمرینات تنیس، به او کمک می‌کند تا آرام شود. در ادامه می‌توانید ویدیو تجربه بازی با پلی استیشن 5 توسط نائوکی اوساکا را هم در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده