// چهار شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۹

آپدیت بعدی Fall Guys مرحله جدیدی به آن اضافه می‌کند

استودیو Mediatonic اعلام کرد که یک مرحله‌ی جدید طی آپدیت جدیدی که تا پایان هفته منتشر می‌شود، به بازی Fall Guys اضافه خواهد شد.

بازی Fall Guys را می‌توان یکی از بازی‌های بسیار سرگرم کننده دانست که در زمان عرضه روی پلی استیشن 4 به‌صورت رایگان در اختیار کاربران پلی‌استیشن پلاس قرار گرفت و در تاریخ ۱۷ مهر ماه نیز فصل دوم این بازی جذاب رسما شروع شد. در این فصل شاهد یک ظاهر قرون وسطایی برای بازی بودیم. با توجه به این که بازی در طی این مدت لباس‌های جدیدی جدید از جمله Sonic the Hedgehog و Godzilla را در دسترس بازیکنان قرار داد، مدتی می‌شود که هیچ تغییر عمده‌ای درون بازی رخ نداده است.

اما بالاخره استودیو Mediatonic اعلام کرد که یک مرحله‌ی هیجان انگیز طی آپدیت جدیدی که تا پایان هفته منتشر می‌شود، به بازی Fall Guys اضافه خواهد شد. این مرحله‌ی جدید که به طور رسمی Big Fans نام دارد همانطور که از نامش پیدا است، پر از فن‌های بزرگ است. در ادامه شما می‌توانید تیزر کوتاهی از مرحله‌ی جدید بازی Fall Guys را ببینید.

این مرحله‌ی جدید در گروه Race قرار می‌گیرد و بازیکنان را در میان مجموعه‌ای از پلتفرم‌های چرخشی فن مانند و موانعی که مانع رسیدن به خط پایان می‌شوند، قرار می‌دهد. همچنین علاوه بر این مرحله‌ی جدید، استودیوی Mediatonic تغییرات و رفع اشکالات متعددی را نیز طی این آپدیت به بازی اضافه می‌کند که می‌توانید جزئیات ریز آن را در منبع بخوانید. فصل دوم بازی Fall Guys هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 و پی سی قابل دریافت است. 

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده