نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۰

بازی Bloodborne روی پلی استیشن 5 همچنان با نرخ ۳۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود

لنس مک دونالد، یکی از افراد نزدیک به فرام سافتور اعلام کرد که بازی Bloodborne، برخلاف سایر آثار این استودیو، روی کنسول پلی استیشن 5 تغییر چندانی نخواهد داشت.

سال ۲۰۱۵ بود که استودیوی خوش‌نام فرام سافتور (Fromsoftware) اثری چالش‌برانگیز و موفقی تحت عنوان Bloodborne را به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر کرد. 

بسیاری اما به‌دلیل اتمسفر جذاب این بازی، منتظر عرضه کنسول پلی استیشن 5 و تجربه آن روی این کنسول هستند تا با بهبودهای گرافیکی و فنی غرق در دنیای جذاب بازی شوند. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی خبری ناامید کننده برای این گروه از افراد در فضای مجازی منتشر شده است. براساس اطلاعات در دسترس به‌نظر می‌رسد نسخه نسل نهمی Bloodborne برخلاف سایر بازی‌های استودیوی فرام سافتور، در نسل بعد تغییرات بزرگی را شامل نخواهد شد.

لنس مک دونالد، یکی از افراد نزدیک به فرام سافتور با آزمایش بازی روی PS5 ضمن اعلام این خبر تایید کرد که بلادبورن روی این کنسول همچنان با نرخ ۳۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود. 

این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که سایر ساخته‌‌های این استودیوی ژاپنی همچون Sekiro و بازی Dark Souls 3 با اعمال بهبودهای گرافیکی و فنی با نرخ ۶۰ فریم برثانیه در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار خواهند گرفت. 

حال باید منتظر ماند و دید این عدم پیشرفت بازی بلادبورن روی نسل بعد، چه نتایجی را برای استودیوی فرام سافتور و سونی دربر خواهد داشت. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده